Міжнародний досвід

Дослідження Nielsen: міленіали стають ключовою аудиторією для рітейлерів в аеропортах

Дослідження Nielsen: міленіали стають ключовою аудиторією для рітейлерів в аеропортах

Директор по роботі з рітейлерами російського підрозділу дослідницької компанії Nielsen Дмитро Швецов про особливості шопінгу серед покоління міленіалів.

Читати далі
Рітейл VS Розваги: битва за День Святого Валентина

Рітейл VS Розваги: битва за День Святого Валентина

День Святого Валентина – традиційно «гарячий» час для рітейлу: споживачі купують багато і охоче. Але в останні роки люди витрачають все більше грошей не на покупки, а на розваги. Чи […]

Читати далі
Звіт Deloitte: глобальні тенденції рітейлу в 2017 році

Звіт Deloitte: глобальні тенденції рітейлу в 2017 році

Ключові тенденції рітейлу в цьому році: омніканальність, диктат споживачів, інноваційність рітейлерів, оперативність в пропозиції нових товарів і доставці їх покупцеві, ставка на емоції та особистий досвід, а не на кількість […]

Читати далі
Юрист OLX: Відповідальність торгових майданчиків і продавців – яких змін чекати завтра

Юрист OLX: Відповідальність торгових майданчиків і продавців – яких змін чекати завтра

Як тільки усі частини угоди про Асоціацію з Європейським Союзом вступлять в силу, в Україні запрацюють нові директиви про електронну комерцію. До чого варто готуватись українським маркетплейсам і їх продавцям?

Читати далі
Google і H&M будуть разом шити одяг на основі персональних даних (+відео)

Google і H&M будуть разом шити одяг на основі персональних даних (+відео)

Онлайн-бренд Ivyrevel, що входить в H&M Group, та Google працюють над інноваційним проектом Data_Dress для створення індивідуальних суконь на основі персональних даних.

Читати далі