Майбутнє сьогодні: які інновації скоро можуть стати буденністю для рітейлу

Майбутнє сьогодні: які інновації скоро можуть стати буденністю для рітейлу

19.09.2019 08:05
  376
rau

Купувати, розважаючись, часом виходячи за рамки реальності, – один з трендів сучасної торгівлі. І слідом за ним продовжує розвиватися індустрія digital-технологій.

Цей матеріал доступний російською мовою

Швидкість розробки нових рішень для роздробу можна порівняти хіба що зі швидкістю виробництва нових гаджетів. Останнім часом все більше рішень в області Digital Signage (відображення всілякої інформації на різних екранах) знаходить застосування в торгових точках.

Сучасні digital-технології дозволяють вирішити такі завдання:

  • Привертання уваги покупців, причому як на вулиці, наприклад, за допомогою інтерактивних вітрин або скла, так і всередині магазину;
  • Розвага відвідувачів: відео стіни, екрани;
  • Допомога в здійсненні покупки. Для цього найчастіше використовуються інтерактивні поверхні – сенсорні кіоски, стіни, дзеркала, столи, роботи-консультанти;
  • Персоналізація, наприклад, вимірювання стопи для індивідуального пошиття взуття.

На чому акцентуються digital-технології і що нового в найближчим часом з’явиться в роздробі.

Двосторонні вітринні дисплеї, що не тьмяніють на сонці

Один із засобів залучення покупців – вітринні дисплеї. В цьому році Samsung представила нову серію професійних дисплеїв OMN / OMN-D, здатних яскраво і чітко відображати контент навіть при прямому сонячному освітленні за будь-яких погодних умов. Пристрої мають яскравість 4000 ніт і високу контрастність 5000:1. Новинка буде випускатися в двох розмірах: 46 і 55 дюймів.

На двосторонніх дисплеях (серія OMN-D) відображається контент і в зовнішній вітрині, і в приміщенні, привертаючи увагу відвідувачів всередині і ззовні магазину. Інформація до дисплеїв надходить по Wi-Fi, тому кількість дротів скорочена до мінімуму. Товщина – близько 5,5 см.

Якісне зображення на повний зріст

Підвищення якості зображення, 100% охоплення кольорів і тонка рамка – тренд останніх років. Ще пару років тому розробники представляли дисплеї з роздільною здатністю 4К, то вже інновації 2019 року в цій сфері пов’язані з 8K. Наприклад, новинка Samsung Electronics – QLED-дисплеї для fashion-рітейлу, дозволяють показати людину в повний зріст. Отримуючи контент стандартної роздільності, дисплеї відтворюють його в стандарті 8K, створюючи ефект повного занурення. Для рекламодавців (наприклад, виробників продукції) це зручно, оскільки не треба адаптувати контент під новий формат.

Інтерактивні екрани: для різних типів магазинів

Тему інтерактивних екранів, здавалося б, можна нескінченно розвивати для абсолютно будь-якого роздробу. Наприклад, в автосалоні – покупець може пограти з кольором, моделлю, начинкою автомобіля, скомплектувати той автомобіль, на якому в результаті він захоче виїхати з магазину.

Прозорі дисплеї

Технологія вже давно не є новинкою, проте виробники бачать в ній великі перспективи. За допомогою прозорих дисплеїв у вітринному вікні магазину можна транслювати інформацію про акції, запускати рекламні відеоролики, розміщувати привертаючий увагу відеоконтент за тематикою магазину. Рішення дозволяє транслювати цифровий контент, тексти або зображення, не закриваючи вітрину, а нібито поверх неї. Вимкнені екрани виглядають як звичайне скло. Рішення цікаве для використання в торгових центрах і в street-рітейлі.

Інтерактивні холодильники

Логічний розвиток інтерактивні рішення знайшли в холодильному обладнанні. Інтерактивні холодильники з сенсорними панелями найчастіше розробляють компанії, що спеціалізуються на цифрових рішеннях, вивісках. Вони починають співпрацювати з виробниками торгового холодильного обладнання. В результаті стінки холодильника перетворюються в прозору рекламну рідкокристалічну панель, щоб обладнання, наприклад, могло не тільки охолоджувати напої, а й рекламувати їх.

Інтерактивні столи

Інтерактивні мультисенсорні системи стали випускати не тільки у вигляді настінних панелей, але й у вигляді столів і стін з використанням сенсорного екрану та технології розпізнавання об’єктів. Досить поставити обраний товар на стіл, щоб він видав повну інформацію про цей продукт: від складу, варіацій кольорів до порад по використанню. Наприклад, якщо це машина, то можна дізнатися про її внутрішній устрій. Якщо це продукт харчування – подивитися склад, де він був вироблений, рецепт приготування. Технологія цікава для шоурумів, флагманських магазинів.

Сенсорний кіоск

Іграшки для покупців обмежуються тільки фантазією розробника. Замість касира замовити каву допомагає цифровий кіоск – розробка компанії LG. З цукром чи без, великий, середній або маленький, гарячий або холодний – апарат пропонує найтонші налаштування для самих вибагливих.

Розумне дзеркало стає розумнішим

Smart-дзеркала вже кілька років використовуються в рітейлі. Нові дзеркала стали «розумніші», вони вже не просто розважають покупців, відображаючи спецефекти, а й дають інформацію про товар. Виглядає це так: береш продукт – заглядаєш у дзеркало, товар розпізнається, а інформація про нього з’являється на екрані дзеркала.

Голограми

3D-голограми вже щосили використовуються в західному рітейлі. Самі виробники обладнання кажуть, що з використанням голограми продажі рекламованого товару підвищуються приблизно на третину. Наприклад, гамбургер виглядає дуже апетитно, коли він обертається та “розпаковується”. Серед інших таку технологію пропонує китайська компанія Spectrum, обіцяючи в голографічних 3D-вентиляторах новітні високотехнологічну обробку зображень, велику роздільну здатність: 640 * 640 пікселів, 320 світлодіодних ламп і 16 Гб вбудованої пам’яті.

Розумні полиці

Рішення придумано досить давно, але воно поки не дуже активно використовується в рітейлі. Працює це так: покупець бере в руки продукт, на дисплеї відображається інформація про нього – від складу і рекомендацій по використанню до ціни.

Джерело Retail.ru 

Читайте також –

10 правил рітейлу в епоху digital: як створити шопінг майбутнього


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  171
Усі новини ринку