Ігор Заболоцький, Colliers Ukraine: Закрити все на тривалий час – це найгірше рішення З погляду збору орендних платежів просіли всі торгові центри України, навіть ті, що працюють у західних регіонах, де... АналітикаДосвід та аналітика 25 Серпень 2022 2094
Однолітки Незалежності: хто з українських рітейлерів веде свою історію з 1991 року і пережив усі кризи Досить важко уявити собі у 1991-му системний мережевий рітейл в Україні, проте чимало компаній починали свою діяльність... Історії компанійАналітика 24 Серпень 2022 2327
Зима близько: Епіцентр фіксує рекордний попит на обладнання для обігріву Протягом трьох місяців літа спостерігається не притаманне цьому сезону зростання обсягу продажів товарів для... АналітикаНовини партнерів 23 Серпень 2022 3424
Диктат клієнта: 10 факторів, які спрямовують розвиток світового рітейлу Популярність прямих продажів нішевих продуктів, покупки через соціальні мережі, активне використання чат-ботів та... АналітикаМіжнародний досвід 23 Серпень 2022 2455
Стратегія покупок: які споживчі тренди набирають сили в 2022 році Якщо раніше більшість покупців по суботах шукали вигідні пропозиції магазинів, то тепер вони звертаються до Instagram, аби... АналітикаМіжнародний досвід 18 Серпень 2022 4018
Інтерес до e-commerce знову впав: як змінився топ-25 сайтів UAnet у липні 2022 року В охопленні втратили всі майданчики онлайн-шопінгу попри зростання впродовж минулих місяців. Allo та Hotline вибули з... E-commerceАналітика 15 Серпень 2022 2949
Незважаючи на втрати: топ-10 українських продуктових мереж за кількістю магазинів і темпам відкриттів Війна розділила першу половину 2022 року на «до» та «після». Проте попри втрати українські FMCG-оператори продовжували... АналітикаНовини 10 Серпень 2022 3519
Як за рік змінилися ціни на м’ясо – інфографіка Zakaz.ua Всеукраїнський сервіс доставки продуктів Zakaz.ua проаналізував, як змінилися ціни на м’ясо в супермаркетах країни... E-commerceАналітика 10 Серпень 2022 1002
Нескорені: хто з рітейлерів наважився розвивати мережу під час війни і як саме Після війни чимало українських рітейлерів гідні потрапити в підручники з бізнесу про те, як слід діяти в умовах, коли... RAU AnalyticsАналітика 8 Серпень 2022 4373
В центрі уваги: аналітика медіаактивності супермаркетів за час війни від Looqme Дослідження українського медіаполя фахівцями з оцінки інформаційної активності брендів показало, що 41% охоплення... АналітикаНовини 5 Серпень 2022 2541
Ціна довіри: як покупці обманюють торговельні мережі з використанням кас самообслуговування і як цьому протидіяти Каси самообслуговування – річ зручна, але не надто чесні покупці намагаються використати таку зручність для обману.... АналітикаМіжнародний досвід 3 Серпень 2022 5671
Яйця, банани та огірки. Що найбільше купують у Сільпо влітку? Мережа супермаркетів Сільпо дослідила, які продукти та категорії товарів найбільше купують споживачі цього літа. АналітикаНовини 1 Серпень 2022 1775