Популярні продукти: що найчастіше шукають українці під час онлайн-замовлень Які ж товари мали найбільший попит серед українців у листопаді? Фахівці сервісу усвідомлених покупок varus.ua... E-commerceАналітика 11 Грудень 2023 1912
Продаж продтоварів під власними брендами перевищив довоєнні показники Обсяги продажів товарів щоденного вжитку, реалізованих мережами ритейлу під власними торгівельними марками (private label),... АналітикаМаркетинг 11 Грудень 2023 1259
Свята близько – дослідження Deloitte про новорічний шопінг українців Вже другий рік триває повномасштабне вторгнення росії в Україну і вдруге період різдвяно-новорічного шопінгу... АналітикаМаркетинг 7 Грудень 2023 1352
Результати Чорної п’ятниці: грандіозний та шалений розпродаж, але не у всіх Минув найграндіозніший розпродаж року – Чорна п’ятниця. RAU дізналася в українських рітейлерів, які товари мали... АналітикаМаркетинг 7 Грудень 2023 1951
Блокада кордону: можливі наслідки для e-commerce З 6 листопада польські перевізники блокують пункти пропуску на українсько-польському кордоні. Наразі заблоковано... E-commerceАналітика 7 Грудень 2023 1352
Епіцентру 20 років: понад 2 млрд відвідувачів та 2,2 млн кв. м площ Середній трафік мережі Епіцентр майже в 19 разів більший за відвідуваність Ейфелевої вежі, загальна площа всіх ТЦ... Історії компанійАналітика 6 Грудень 2023 3008
Дослідження Meest Пошта: скільки та на що українці в середньому витратили на Чорну п’ятницю Компанія Meest Пошта проаналізувала, які категорії товарів мали найбільшу популярність протягом цьогорічних... E-commerceАналітика 6 Грудень 2023 1114
Українці витратили на 35% більше за тиждень Black Friday цього року – аналітика Admitad За оцінками партнерської мережі Admitad Україна, цього року українці витратили на Black Friday на 35% більше, ніж торік.... E-commerceАналітика 5 Грудень 2023 989
Попит на святкові товари та позитивні емоції: аналітика Епіцентр за листопад Згідно з аналітикою компанії Епіцентр, спостерігається покращення попиту на святкові товари порівняно з минулим... АналітикаНовини партнерів 4 Грудень 2023 1044
П’ятиріччя Glovo в Україні: як змінилися поведінка та вподобання користувачів Восени 2023 року виповнилося п’ять років із початку діяльності Glovo в Україні. За цей час компанія не лише зміцнила... E-commerceАналітика 1 Грудень 2023 1388
Справді дика: результати Чорної п’ятниці в EVA.UA 24 листопада в день Чорної п’ятниці на EVA.UA надійшло більше 40 000 замовлень. Це приблизно на 250-300% більше, ніж зазвичай... E-commerceАналітика 29 Листопад 2023 1479
Як пройшла Чорна п’ятниця в мережі Території мінімальних цін і які очікування від новорічних свят У мережі шопінг-центрів Територія мінімальних цін було декілька спроб «зайти» в Чорну п’ятницю. Вперше спробували у 2020... АналітикаМаркетинг 28 Листопад 2023 1032