Аналітика Nielsen: які програми лояльності рітейлерів обирають українці Фінансова складова – головний стимул для світового і для українського споживача брати участь у програмі лояльності... АналітикаНовини 17 Листопад 2016 3094
Споживчі настрої в Україні, жовтень 2016: індекс склав 51,6 У жовтні 2016 року споживчі настрої українців покращилися: індекс споживчих настроїв зріс на 1,5 п. порівняно із вереснем. АналітикаНовини 16 Листопад 2016 1782
Маркетплейс Bigl.ua за місяць потроїв кількість замовлень У жовтні українці придбали в онлайн-маркеті перевірених продавців Bigl.ua товарів на суму 41 млн гривень — в 2,3 рази більше,... E-commerceАналітика 16 Листопад 2016 2162