Рейтинг Audit of Sales: Топ-10 найефективніших відділів оренди ТЦ Києва

Рейтинг Audit of Sales: Топ-10 найефективніших відділів оренди ТЦ Києва

14.12.2016 08:58
  1087
Виктор Нагорский

Найбільш ефективним відділом оренди серед торгових центрів столиці визнаний Gulliver, у трійці лідерів – Globus і PайON.

Окрім щорічного нагородження Shopping Centre Awards, яке пройшло в рамках Retail&Development Business Summit 2016, на заході також були оприлюднені результати дослідження «Ефективність роботи відділів оренди ТЦ». Дослідження провела компанія Audit of Sales, яка тестувала роботу відділів оренди 20-ти торгових центрів Києва: Аладдін, Магелан, New Way, Plazma, Promenada Center, Arkadia, Універмаг Україна, Gulliver, Sky Mall, Globus, Проспект, Піраміда, Караван, Космополіт, PaйON, Promenada Park, Art Mall, Dream Town, Ocean Plaza, Silver Breeze.

В ході презентації проекту його керівник Олесь Піщак зазначив, що під час дослідження компанія тестувала відділи оренди зазначених ТЦ. Співробітники компанії намагалися домовитися про оренду приміщення на 2017 рік для відкриття магазину дитячого взуття українського виробника. При цьому перевіряли всі способи комунікації: сайт, телефонний дзвінок, електронна пошта, форма зворотного зв’язку і соцмережі. Логічним підсумком контакту з відділом оренди повинна була стати особиста зустріч, угода або місце в черзі орендарів.

В рамках дослідження враховували 30 параметрів, у тому числі: наявність контактів відділу оренди на сайті торгового центру і наповнення сайту інформацією, корисною для потенційних орендарів; відповідь на дзвінок у відділ оренди, якість телефонної консультації, тон спілкування і дотримання менеджером етичних правил ділових переговорів; наявність e-mail на сайті, відповідь на лист, запрошення на зустріч по e-mail або ознайомлення з комерційними умовами через електронну пошту; наявність на сайті форми зворотного зв’язку, відповідь на її заповнення; наявність в соцмережах, відповідь на запит у соцмережах, обмін контактами, можливість заповнити заявку на оренду онлайн, можливість отримати комерційні умови на оренду приміщення протягом одного дня з часу першого контакту та інші.

Наявність або виконання одного параметра давало відділу оренди ТЦ 2 бала. Максимально можлива кількість балів – 60. Втім, цієї оцінки, за результатами дослідження, не домігся жоден з досліджуваних торговельних центрів. Найбільша кількість балів у ТРЦ Gulliver – 42. У трійку лідерів також увійшли торговельні центри Globus і PайON. Середній бал столичних торгових центрів – 20. Перша десятка рейтингу виглядає так:

Цікаво, що в ході тестування додзвонитися з першого разу вдалося лише в п’ять торгових центрів – Gulliver, Ocean Plaza, New Way, Silver Breeze і Космополіт. А по формі зворотного зв’язку відповів тільки Gulliver. При цьому, найбільш активно на запит від потенційного орендаря реагували… в соціальній мережі Facebook.

Також відзначимо, що комерційні умови день у день надали лише чотири торгові центри – Gulliver, Globus, Dream Town і Silver Breeze.

Довідка. Audit of Sales спеціалізується на дослідженнях та реорганізації системи продажів. Компанія працює з 2012 року, за цей час успішно провела більше 60 аудитів продажів, 12 реорганізацій продажів, створила 7 відділів продажів.

Серед послуг, пропонованих компанією:

– аудит продажів;

– реорганизція і створення відділу продажів;

– рекрутинг торгової команди;

З 2016 року Audit of Sales є партнером Асоціації рітейлерів України.

http://salesaudit.com.ua

Читайте також –

https://rau.ua/event/zviti/shopping-centre-awards-best-malls-ukraine/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку