Арда Торман, RE/MAX: слід очікувати активної експансії турецьких брендів в Україну

Арда Торман, RE/MAX: слід очікувати активної експансії турецьких брендів в Україну

07.03.2017 09:00
  566
Виктор Нагорский

Екс-керівник Сolin’s Україна Арда Торман про причини звільнення з компанії, результати своєї роботи в українському представництві турецького бренду і подальші плани.

Наприкінці лютого стало відомо, що генеральний директор Сolin’s Україна Арда Торман пішов з компанії, вирішивши зайнятися власним бізнесом у сфері брокериджу. В інтерв’ю rau.ua Арда докладно розповів про те, які цілі ставить перед собою у новому бізнесі, про причини звільнення з Сolin’s, а також про результати роботи бренду за час його керівництва і перспективи турецького рітейлу в Україні в цілому.

 – Арда, ви пропрацювали в Colin’s Україна вісім років. Чому вирішили залишити компанію?

– Рішення покинути Colin’s було непростим для мене. Коли я прийшов у компанію, у нас було близько 30 магазинів в Україні. І, незважаючи на кризу, нам вдалося суттєво розширити мережу і стати лідером в своєму сегменті. Зараз у нас 65 торгових точок, при цьому бренд Colin’s вже чотири роки поспіль отримує нагороду «Вибір споживача», що свідчить про високу оцінку роботи компанії українцями. Звичайно, коли ти вкладаєш у проект всі свої сили, то не можеш залишатися до нього байдужим. Тому Colin’s завжди буде в моїй душі, я бажаю компанії подальшого розвитку і процвітання.

Але час не стоїть на місці. Я завжди прагнув до постійного розвитку, ставив перед собою нові цілі. Вважаю, що раніше поставлену перед собою мету – зробити Colin’s лідером ринку, я виконав. Тепер я хочу зробити лідером в Україні RE/MAX, який є провідною світовою компанією в сфері нерухомості. Я придбав франшизу бренду і відкрив у Києві офіс RE/MAX Eagle, який і буду розвивати. Звичайно, у власному бізнесі зовсім інша мотивація. І ми ставимо перед собою найбільш амбітні цілі.

– У планах Colin’s на 2017 рік було подальше розширення мережі?

– Коли я тільки прийшов у colin’s, у всіх магазинах ми провели реконцепцію, розширили площу, а також відкрили ще більше 60 магазинів по всій країні.

До анексії Криму і початку бойових дій на сході України, мережа налічувала 95 торгових точок. На жаль, війна і економічний спад змусили нас закрити третину магазинів.

Сім ми втратили на Донбасі, ще частину в Криму, а багато торгови точок в невеликих містах довелося закрити через падіння української економіки і суттєвого зниження купівельної спроможності населення. Враховуючи нинішню ситуацію на ринку, розширення мережі поки недоцільно. Цієї кількості магазинів достатньо для покриття потреб клієнтів. Тим більше, що на ринку торговельної нерухомості існує дефіцит якісних площ. Якщо навіть в Києві після відкриття Ocean Plaza наступний гідний торговий центр – Lavina Mall – відкривається лише через чотири роки, то що вже говорити про регіони, де вільних площ в хороших торгових центрах практично немає. До речі, в Lavina ми планували відкрити магазин. Коли я йшов з компанії, переговори з торговим центром були на завершальній стадії.

– Як пройшов 2016 рік для Colin’s? Спостерігалися якісь позитивні тенденції?

– Торік у нас значно зросли всі показники в гривні, але в доларовому обчисленні, все не так добре. Для мене хороший рік – це прибутковий рік. Назвати таким 2016-й складно. З іншого боку, фінансові показники стабілізувалися, що вже непогано з урахуванням ситуації в 2014 і 2015-му. На 2017 рік ми дивилися вже більш оптимістично.

– В Україні працює вже чимало великих турецьких рітейлерів. У той же час, частина відомих турецьких брендів, таких як De Facto, досі не представлена в Україні. Як вважаєте, чому?

– Дійсно, завдяки активній підтримці з боку держави у Туреччині дуже багато рітейлерів і виробників одягу, що активно розвиваються рітейлерів і могли б бути успішними на українському ринку. Але зараз складності спостерігаються не тільки в українській економіці, але й у всьому світі. Ситуація постійно змінюється, тому компаніям складно будувати довгострокові інвестиційні плани.

Я постійно спілкуюся з турецькими рітейлерами. У них є бажання заходити в Україну, але при цьому вони дуже акуратні.

Незважаючи на це, думаю, що в найближчі роки варто очікувати більш активної експансії турецьких брендів в Україну. Впевнений, що з їх приходом український ринок стане набагато яскравішим і від цього виграють всі, а в першу чергу – споживач, який зі зростанням конкуренції зможе розраховувати на хороший сервіс і більш якісний товар за нижчою ціною.

Новий виклик

– Розкажіть детальніше про RE/MAX. Що це за компанія, коли вона прийшла на український ринок і в чому її конкурентні переваги перед іншими гравцями?

– RE/MAX – це світовий гігант у сфері нерухомості. Компанія була створена в 1973 році в Денвері (США). Зараз мережа складається з 7 300 офісів у більш ніж 100 країнах. В RE/MAX працює 120 000 агентів з нерухомості. В Україну компанія прийшла півтора роки тому. Зараз в Україні створено вже чотири офіси. Наш офіс – RE/MAX Eagle – був створений на початку року, а активну роботу розпочав з лютого. За два місяці зібрали найбільш професійну у країні команду агентів з нерухомості і ставимо перед собою мету стати лідером серед всіх офісів – RE/MAX в Україні.

Впевнений, що в найближчі рік-півтора в Україні будуть відкриватися десятки офісів RE/MAX, адже бажаючих придбати франшизу дуже багато.

В інших країнах, навіть набагато менших за Україну, працює набагато більше офісів. Наприклад, у Литві – 25, в Іспанії – близько 300, а в Туреччині – 400 офісів.

– У чому секрет успішної роботи RE/MAX по всьому світу?

– В першу чергу – в найкращих на ринку фахівцях, які зацікавлені працювати саме із RE/MAX. Співробітники отримують максимально можливу комісію – від 50% до 80%, а також отримують можливість створювати свій власний бізнес в структурі RE/MAX, набираючи власну команду агентів. При цьому всі агенти проходять навчання за методикою американського мережевика. Зараз на українському ринку нерухомості є дуже багато ріелторів і брокерів, але, на жаль, справжніх професіоналів мало. Завдання RE/MAX Eagle – надавати своїм клієнтам найвищий рівень сервісу. Тому ми не працюємо аби з ким, а ретельно аналізуємо, чи виграє компанія від співпраці з тим чи іншим агентом.

– На яких видах нерухомості спеціалізується компанія?

– Компанія займається усіма видами нерухомості: і житловою, комерційною, і земельними ділянками. Зараз в команді RE/MAX Eagle 12 агентів, кожен з яких спеціалізується на різних сегментах нерухомості.

Тобто в сфері комерційної нерухомості ви будете конкурувати з такими міжнародними компаніями як JLL, DTZ і Colliers International, які вже давно і успішно працюють на українському ринку?

– Ні, з цими компаніями ми конкурувати не будемо, так як в торговельній нерухомості здебільшого будемо займатися приміщеннями в стріт-рітейлі і невеликих торговельних центрах. Також більшою мірою плануємо працювати з житловою нерухомістю.

Які найближчі плани RE/MAX Eagle в Україні? Будете розширювати свою мережу і набирати нових агентів?

– У найближчих планах – запуск масштабної маркетингової кампанії. Ми вже запустили просування в інтернеті і соцмережах. Незабаром також підключимо зовнішню рекламу, брендовані автомобілі та інші рекламні інструменти. Після того, як закріпимося в Києві і області, почнемо розширюватися по Україні. У планах відкрити ще три офіси RE/MAX Eagle в Києві до кінця 2017 року. З 2018-го плануємо розпочати вихід у регіони. В першу чергу, у великі міста, такі як Дніпро, Одеса, Харків і Львів. До кінця 2018-го маємо намір стати лідером у структурі RE/MAX в Україні.

Читайте також –

П’ять причин чому H&M потрібно виходити на український ринок саме зараз


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку