Мистецтво бездіяльності: як пивний бренд Corona працює з негативом і падінням продажів через пандемію З моменту виникнення і поширення вірусу COVID-19 виник постійний потік мемів, який пов’язує коронавірус з популярним... Міжнародний досвідРепутація 20 Квітень 2020 710
Ідеальний шторм: як рітейлери по всьому світу залучають покупців під час пандемії Найбільш цікаві випадки організації роботи світового рітейлу в умовах епідемії коронавіруса, тотального карантину і... Міжнародний досвідНовини 7 Квітень 2020 458
Де рітейлерам взяти гроші, щоб пережити кризу – досвід США В останній тиждень березня 100 рітейлерів в США закрили свої магазини, оскільки країна бореться з пандемією. Тепер їх... Міжнародний досвідНовини 3 Квітень 2020 614
Досвід Magnum Cash&Carry: як впровадження “Системи управління асортиментом” збільшило обіг мережі на 8% Як міжнародна компанія Consulting for Retail впроваджувала першу в Казахстані Систему управління асортиментом і як це працює. ІнноваціїМіжнародний досвід 26 Березень 2020 669
56% споживачів зацікавлені в соціальних ініціативах бренду в період карантину 56% споживачів раді чути про те, як бренди допомагають громадам в розпал спалаху коронавірусу, відзначає дослідження... Міжнародний досвідНовини 25 Березень 2020 687
Яким буде український продуктовий рітейл в розпал кризи – досвід Китаю До чого варто готуватися українському продуктовому ритейлу в пік епідемії. Покрокова інструкція для торгових мереж,... Міжнародний досвідНовини 24 Березень 2020 1178
Customer Communications: чотири типових помилки програм лояльності Про найпоширеніші проблеми, що стосуються програм лояльності, розповіла Сандра Гудат, експерт Customer Communications Group Inc. ДосвідМіжнародний досвід 20 Березень 2020 558
Війна фаст-фудів: 65 років протистояння McDonald’s і KFC Як два локальні бренди стали законодавцями швидкого харчування у світі, але й досі ведуть завзяту боротьбу між собою. Історії компанійМіжнародний досвід 14 Березень 2020 5705
Хітлайн на найбільшій виставці для рітейлу EuroShop 2020 (фото та відео) 40 моделей вітрин, які відповідають сучасним тенденціям світового рітейлу, з екологічними й енергозберігаючими... Міжнародний досвідНовини 6 Березень 2020 888
Aisberg на EuroShop-2020: Ергономіка, кастомізація та екологія Компанія Aisberg, український виробник холодильного обладнання, в 5-й раз презентувала свою Техніку Ефективної Торгівлі на... Міжнародний досвідНовини 3 Березень 2020 531
Неповерненці: хто винен, що покупці йдуть в інтернет з фізичних магазинів Як показує дослідження ServiceChannel, далеко не завжди причиною закриття офлайн-магазинів служить розвиток онлайн-торгівлі. АналітикаМіжнародний досвід 24 Лютий 2020 737
Прихована загроза: шість ключових факторів ризику для сучасного рітейлу Міжнародна компанія з управління ризиками Marsh представила своє дослідження ключових тенденцій і чинників, які несуть... АналітикаМіжнародний досвід 20 Лютий 2020 1277