Серфінг в універмазі: як магазин в невеликому місті привернув клієнтів з усієї країни (фотоогляд)

Серфінг в універмазі: як магазин в невеликому місті привернув клієнтів з усієї країни (фотоогляд)

29.08.2020 09:00
  231
rau

Спеціалізованому універмагу L&T з басейном для серфінгу в маленькому німецькому місті Оснабрюк вдалося стати центром тяжіння для любителів спорту з усієї Німеччини і справжньою пам’яткою регіону.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як і в США, фізичні магазини в Німеччині переживають не найпростіші часи. Створення нових емоцій і вражень допомагає роздрібним продавцям виживати в умовах все більшого поширення електронної комерції.

Компанія L&T зробила свій спортивний магазин «місцем досвіду», причому, мало не унікального: з будь-якого поверху універмагу можна спостерігати, як в центральному атріумі серфери приручають хвилю. І це далеко не все. В матеріалі на сайті Retail.ru розповідається про те, як влаштований перший спортивний універмаг L&T з басейном для серфінгу. RAU пропонує адаптовану версію цього фоторепортажу.

Великий рітейлер у маленькому місті

У невеликому німецькому місті Оснабрюк з населенням всього 164 тис. осіб працює найбільший в Північній Німеччині будинок моди – Lengermann & Trieschmann (L&T). Магазини компанії, заснованої ще в 1910 році, щорічно відвідують 10 млн покупців. Фінансові успіхи L&T прославили будинок моди на всю Німеччину: шість торгових точок загальною площею близько 30 000 кв. м, в яких працює 650 співробітників., приносять 100 млн євро в рік.

Головний універмаг L&T, який займає 20 000 кв. м, розташований в центрі Оснабрюка. На трьох поверхах розмістилися відділи жіночого, чоловічого, дитячого одягу й аксесуарів, спеціальний спортивний відділ, ресторани і т.д. Асортимент центрального універмагу представлений 500 світовими модними брендами, 120 з яких пропонують свої товари в форматі shop-in-shop.

У 2009 році рітейлер відкрив недалеко від універмагу магазин чоловічого одягу великих розмірів XXL+T, а в 2013-му ще й магазин жіночого одягу Ruby’s Kurvenqueen. У 2014 році в передмісті Оснабрюка з’явився аутлет L&T площею 800 кв. м, в якому зі знижками реалізуються не розпродані центральним універмагом товари.

L&T також експериментує в ресторанному бізнесі і продуктовому ритейлі. Так, в 2009 році компанія відкрила гастромаркет Market Hall, який об’єднав 13 ресторанів та ринок з фермерської продукцією.

Спортивний гігант

Найбільшою гордістю L&T є відкритий в березні 2018 року універмаг Sporthaus. Тут в одній п’ятиповерховій будівлі об’єдналися магазин спорттоварів, спортивний центр і, найцікавіше, басейн для занять і проведення змагань з серфінгу. Це «найсучасніший спортивний магазин в світі», як його називає директор по маркетингу L&T Бернхард Фішер.

Будівля L&T Sporthaus виконано в футуристичному стилі. З висоти пташиного польоту універмаг нагадує спортивний комплекс, і тільки вітрини першого поверху видають в ньому магазин. Будівництво торгового центру площею 5500 кв. м зайняло два роки і коштувало рітейлеру 35 млн євро.

На першому поверсі універмагу розташувався басейн для серфінгу розміром 7,50×16 м, що став центром тяжіння Оснабрюка. Спроектований розробником симуляторів спортивних видів спорту CityWave басейн дозволяє створювати штучну хвилю висотою до 1,8 м. Басейн назвали Hasewelle (хвиля Хазе) – на честь річки, яка протікає через Оснабрюк. При необхідності басейн може бути повністю закритий і перетворитися в арену для інших видів спорту, наприклад, баскетболу. По периметру басейну під час проведення змагань обладнуються трибуни місткістю до 200 чоловік.

На сайті L&T або в самому універмазі відвідувачі можуть забронювати 45-хвилинний сеанс катання на серфінгу – за 29 євро для дітей від 8 до 14 років і за 34 євро для дорослих. Рівні та інтенсивність хвиль в басейні налаштовуються, завдяки чому випробувати себе в цьому виді спорту можуть як новачки, так і професіонали. Центр надає дошку для серфінгу, шолом і неопреновий костюм. При бажанні подібну екіпіровку можна потім купити в магазині.

Навколо атріуму з видом на басейн за тематичним принципом розташовані секції спорттоварів, одягу і взуття. Так, на першому поверсі покупці можуть знайти все для відпочинку на морі та пляжі, включаючи дошки для серфінгу, а також екіпірування для зимових видів спорту – лижі, ковзани, сноуборди і т.д.

На другому поверсі представлений вуличний одяг та взуття останніх модних колекцій, в основному від відомих спортивних брендів: Nike, Adidas, Puma й інших.

На третьому поверсі розташовується чоловічий одяг, взуття та спеціальні зони для різних видів спорту, де покупці можуть протестувати товари і просто розважитися. Так, любителі баскетболу можуть випробувати кросівки і м’яч на виділеному майданчику з кільцем.

Для любителів футболу споруджені безпечні для тренування ворота зі штучним газоном. Поруч з футбольної зоною клієнти знайдуть стінку для скелелазіння, де також можна випробувати спеціальну екіпіровку.

Для шанувальників гольфу обладнана тематична зона з газонами, лунками і кріслами, виконаними у формі м’ячів для гольфу.

На четвертому поверсі L&T Sporthaus представлений жіночий спортивний одяг, взуття, аксесуари. Тут також розташовується ще одна місцева визначна пам’ятка – тренажерний зал City Gym площею 800 кв. м з залами для гімнастики, силових та кардіотренувань, сауною і зоною відпочинку. Цікаво, що тут є спеціальне обладнання, що дозволяє змоделювати за допомогою адаптованої кисневої суміші умови тренувань в Альпах. Фітнес-клуб щодня забезпечує універмагу приплив відвідувачів.

П’ятий поверх універмагу присвячений активному відпочинку на природі і подорожам. Тут покупці можуть знайти товари для трекінгу і туризму, включаючи рюкзаки, намети, дощовики, взуття для походів і т.д. Тут є місце, де клієнти можуть спробувати розкласти намет або спальний мішок. Тут же розташовані бігові доріжки, на яких можна протестувати черевики для походу.

Особливістю універмагу L&T є не тільки незвичайне облаштування торгового простору, а й система клієнтського обслуговування. Під девізом «Тільки твій стиль робить моду унікальною» на всіх поверхах магазину працюють консультанти та «тренери» по стилю, які допомагають клієнтам знайти відповідний одяг для створення образу або занять певним видом спорту.

Також універмаг надає сервіс, який робить покупки більш легкими та приємними: клубна стійка для зберігання гардероба й сумок поруч з тренажерним залом; пункт самовивозу, на якому покупці, що оформили замовлення на сайті L&T, можу забрати товари; сервіс по натягу струн на тенісних ракетках; сервіс по ремонту та налаштуванню лиж і т.д.

«Sporthaus – це наша відповідь онлайн-рітейлу. Ми віримо, що яскраві враження можуть змусити людей відноситися з ентузіазмом до офлайн-шопінгу», – заявив на відкритті універмагу член управління L&T Томас Гантер.

Джерело: Retail.ru

Читайте також –

Спорт зі знижкою: як виглядає перший в Україні Sportmaster Outlet (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку