Ірина Громова, Art Nation Lоyalty: Як гейміфікація змінює світ рітейлу- перспективи розвитку у 2024 році Маркетинг-директорка Art Nation Loyalty Ірина Громова розповіла про ефективне рішення для ритейлу — гейміфікацію, аби... МаркетингНовини 11 Грудень 2023 1782
Продаж продтоварів під власними брендами перевищив довоєнні показники Обсяги продажів товарів щоденного вжитку, реалізованих мережами ритейлу під власними торгівельними марками (private label),... АналітикаМаркетинг 11 Грудень 2023 1263
Як сучасна реклама допомагає ритейлерам досягати маркетингових цілей — експерт рекламного холдингу Megapolis Віктор Іванченко, керівник відділу R&D рекламного холдингу Megapolis, пояснює, чому для сфери роздрібної торгівлі Out Of Home... МаркетингНовини партнерів 8 Грудень 2023 1308
Свята близько – дослідження Deloitte про новорічний шопінг українців Вже другий рік триває повномасштабне вторгнення росії в Україну і вдруге період різдвяно-новорічного шопінгу... АналітикаМаркетинг 7 Грудень 2023 1363
Результати Чорної п’ятниці: грандіозний та шалений розпродаж, але не у всіх Минув найграндіозніший розпродаж року – Чорна п’ятниця. RAU дізналася в українських рітейлерів, які товари мали... АналітикаМаркетинг 7 Грудень 2023 1955
Укрзолото та Епіцентр: колаборація про щастя Зараз найкращий час для об’єднання, і бізнес — не виключення. Нові спільні проекти допомагають розширювати клієнтські... МаркетингНовини партнерів 6 Грудень 2023 968
Ролики тижня: IKEA, Tesco, SOVA, MacPaw та реклама Roshen Wafers для польского ТБ Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. Історія вихідного дняМаркетинг 3 Грудень 2023 1750
Олександр Коробов, Netpeak Ukraine: Чому у війну найбільша мережа супермаркетів активно інвестує в direct маркетинг – кейс АТБ Team Lead команди Email & Retention маркетингу в агентстві Netpeak Ukraine Олександр Коробов у експертній колонці поділився основними... E-commerceМаркетинг 1 Грудень 2023 2012
Як пройшла Чорна п’ятниця в Алло За рік онлайн-трафік Чорної п’ятниці в Алло збільшився на 26%, а середній чек – на 30% МаркетингНовини партнерів 30 Листопад 2023 977
Як пройшла Чорна п’ятниця в мережі Території мінімальних цін і які очікування від новорічних свят У мережі шопінг-центрів Територія мінімальних цін було декілька спроб «зайти» в Чорну п’ятницю. Вперше спробували у 2020... АналітикаМаркетинг 28 Листопад 2023 1040
Підсумки Чорної п’ятниці-2023 у Фокстрот: +65% у товарообігу, 72 товари в одному чеку та +1 мільйон для ЗСУ (інфографіка) Омніканальний рітейлер Фокстрот підбив підсумки найочікуванішого розпродажу року та поділився цікавими фактами.... АналітикаМаркетинг 27 Листопад 2023 4145
Лідерські перегони: як змінився топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram на кінець осені 2023 року Помітний прорив Епіцентру, втрата позицій Алло та Kochut та інші зміни рейтингу соціальних мереж: хто з рітейлерів входить... АналітикаМаркетинг 27 Листопад 2023 2303