Ролики тижня: Etnodim, АНЦ, SOVA, АТБ, Сільпо

Ролики тижня: Etnodim, АНЦ, SOVA, АТБ, Сільпо

09.06.2024 09:00
  948
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

Etnodim

Український модний бренд вишиванок Etnodim у новій рекламній кампанії “Своя сорочка” торкнувся найважливіших сенсів значення цінності своєї культури, рідних традицій та своєї країни. “Не в усіх із нас шлях до усвідомлення себе патріотами був рівним і послідовним. Не всі змалечку були звичні до українських традицій, не всім знання й любов до свого коріння передалося в спадок… І от парадокс. Саме сьогодні, коли дім в біді, в багатьох із нас нарешті вповні прорізався потяг до всього свого. Нарешті близькими стали рядки “сумних поетів“, нарешті стало ясно, чого ж “ревів ревучий“. І ось і пагорби рідного міста, і пісні Українського радіо з бабусиного передавача, і навіть речі, які нас дратували колись, як-то міцне слівце продавчині на базарі, чи цар-балкони… Все стало щемко рідним. І як ніколи сьогодні хочеться зрозуміти своє коріння, по-справжньому, глибинно розібратись, що ж це за хрестик на вишитій сорочці. І хочеться зрозуміти це за минулі покоління і передати наступним”, – говорять в компанії.
 

АНЦ 

Потрібні ліки чи косметика? Тоді мерщій до аптек АНЦ, Копійка та Шар@, адже там протягом всього червня триватимуть ОЦЕ-знижки та вигідні пропозиції на величезну кількість асортименту.

SOVA

Ювелірний дім Sova створив колекцію прикрас у колаборації з українською стилісткою Маргаритою Мурадовою. Ця колекція Sova x Muradova стала дослідженням еклектики 80-х та об’єднала різні стилістичні рішення, які комбінуються між собою.

“В колекції хотілося відобразити те, що завжди шукала в ювелірних прикрасах: мультифункціональність, різноманітність та настрій. Хотілось переосмислити класичні позиції ювелірного гардеробу кожної жінки і внести в них частку експерименту та модерновості”, — так описує колаборацію Маргарита Мурадова.

“Колаборація стала першою співпрацею бренду Sova зі стилісткою. Для ювелірного бренду-трендсеттера вибір партнера був зрозумілим, адже Маргарита має відчуття трендів та передбачення нових, досліджує ретроспективу та має експертизу в цій сфері. Саме це й стало якорем нашої колекції”, — розповідає про співпрацю Кристина Башлій, директорка з маркетингу Sova.

Настрій кампейну натхненний естетикою італійської богеми. В центрі софітів – сучасна дівчина, неначе героїня «Солодкого життя» Фелліні, спокуслива, яскрава, готова до експериментів – чи то танцювати босоніж вулицями нічного Риму, чи купатися в фонтані Треві.  

АТБ

Блогер Олексій Дурнєв та акторка й учасниця Ліги сміху Анастасія Ткаченко знялися у рекламному ролику мережі супермаркетів АТБ, в якому розповіли про промоакцію ритейлера «Підтримуй збірну 2024. Збирай повну команду» на честь виходу української команди з футболу в фінал чемпіонату Європи триває.

Умови промоакції наступні: на касі, разом з продуктами, купуйте колекційні картки з футболістами збірної України, збирайте повну колекцію з 28 карток, накопичуйте спеціальні бали «Удачі» та змагайтесь за призи.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Офіційна сторінка АТБ-маркет (@atb.market.official)

Сільпо

24 травня 2024 року в мережі Сільпо встановили гастрономічний рекорд на найменший в історії Україні борщ.  Мікроборщ об’ємом 7 мл зварив шеф мережі фуд-холів Сільпо Resto Микола Ільїн. Страва настільки крихітна, що помістилася на двох чайних ложках.

Микола Ільїн розповів, що для приготування мікроборщу брав мікроказан ємністю 7 мл. Щоб борщ вдався насиченішим він заздалегідь приготував м’ясний мікробульйон, а ще запік морквину та буряк у печі. 

Участь у церемонії приготування взяли гості Сільпо. Вони, а також технічний експерт Національного реєстру рекордів України зафіксували рекорд та пересвідчилися — борщик вийшов смачним і наваристим, аж «ложка стоїть».

«Ми в Сільпо любимо експериментувати, а ще більше — приємно дивувати наших гостей. Зазвичай люди уявляють рекорди, як щось, що має бути «найшвидшим, найвищим чи найбільшим». Однак ми подумали, а чому б не піти у зворотному напрямку, встановивши рекорд на найменшу в Україні страву? А яка зі страв є найбільш культовою для української кухні? Звісно ж, це борщ. До речі, ми не зупинилися на встановленні рекорда. Наші гості зможуть замовити на фуд-холах мережі борщову церемонію, щоб не тільки скуштувати мікроборщ, а й бути свідками його приготування», — розповідає директорка з маркетингу Сільпо Катерина Огуряєва.

А як усе це відбувалось дивіться у ролику:

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Сільпо (@silpoua)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку