Віртуальний простір добрих сусідів: як Файно маркет розвиває свій мобільний додаток

Віртуальний простір добрих сусідів: як Файно маркет розвиває свій мобільний додаток

3 дні(в) тому
  206
Дарія Осіїк

У експертній колонці для RAU команда маркетингу Файно маркет розповіла про розвиток мобільного додатку, його останні  оновлення та які маркетингові завдання він виконує.

Мобільний додаток від Файно маркет з’явився на початку 2020 року. Він мав базовий функціонал, що дозволяв подивитись акційні пропозиції в обраному магазині та переглядати історію своїх покупок. Мотиваційна система та винагороди нічим не вирізнялися з-поміж інших існуючих мобільних застосунків. 

Тоді головна мета створення мобільного додатку була відповідати трендам та дати можливість покупцям замінити пластикову картку на додаток в телефоні.

Клієнтам Файно маркет дуже сподобалась функція зберігання решти у вигляді бонусів на власному рахунку у мобільному додатку. У мережі припускають, що це була чи не єдина вагома причина, чому покупці встановлювали застосунок без додаткової реклами та заохочування.

Під час ребрендингу Файно маркет також оновили і мобільний додаток. Технічними завданнями для розробників було поставлено: 

  • зберегти всі накопичення та оборот існуючої бази покупців;
  • удосконалити систему лояльності так, щоб вона спонукала клієнтів частіше здійснювати покупки;
  • зробити додаток віртуальним посередником у комунікації з клієнтами, щоб реалізувати місію «стати ближчим до покупців — наших сусідів. Бути прикладом не лише у наданні послуг, а й у створенні добросусідських відносин».

Підхід мережі до оновлення мобільного застосунку ґрунтувався на вивченні найкращих практик з усього світу, що дозволило компанії створити продукт, який відповідає потребам сучасних користувачів. Команда з маркетингу встановлювала на свої телефони сотні застосунків кращих міжнародних ритейлерів.

Період від ідеї до релізу оновленого додатка зайняв шість місяців. Паралельно відбулась робота з інтеграції нової CRM-системи та оновлення офіційного сайту – все це здійснювалось заради покращення купівельного досвіду покупців мережі.

Проте робота з оновлення додатку триває і фінальні зміни планується зробити до кінця серпня 2024 року.

Проте вже зараз користувачі мобільного додатку Файно маркет можуть користуватися наступними функціями:

  • рівні добросусідства – це можливість отримувати додаткові пропозиції та винагороди. Щоб підвищувати рівень, необхідно накопичити певну кількість чеків та суму покупок;

  • функція аналітики, яка дозволяє відслідковувати витрачені кошти та накопичені «файники» (умовна одиниця, що є засобом заохочення) за кожен місяць. Ця функція дозволяє відслідковувати як зароблені, так і витрачені бонуси на продукти чи благодійність;

  • благодійні проєкти «Файний Двір», що покликані згуртувати небайдужих сусідів. У цьому розділі можна зробити свій донат на різні ініціативи. А щоб покупці були певні, бонуси дійсно були направлені на обрану ініціативу, ритейлер регулярно звітує про це на своєму офіційному сайті.

  • «Файні новини» – у цьому розділі мережа оперативно інформує своїх покупців про всі цікаві події;

Для промоції мобільного додатку компанія випустила кілька анімаційних роликів.

Зараз 38% покупців Файно маркет користуються однією з трьох програм лояльності, а близько 50% цих клієнтів використовує мобільний додаток замість пластикової картки лояльності.

Ціль мережі – досягти 45% ідентифікованих покупців, 35% з яких будуть користуватись мобільним додатком. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку