Маркетинг

Маруся Коваль, маркетинг-директор ЦУМ Київ: Ми не позиціонуємо себе виключно як люкс-формат
Маруся Коваль, маркетинг-директор ЦУМ Київ: Ми не позиціонуємо себе виключно як люкс-формат

Директор з маркетингу столичного ЦУМ про онлайн-продажі, систему клієнт-сервісу, принципи просування проектів і про формат, до якого прагне торговий центр.

Читати далі
Марія Самплавська, CMO Intertop: Як «торговий центр в кишені» збільшив продажі взуття під час локдауну
Марія Самплавська, CMO Intertop: Як «торговий центр в кишені» збільшив продажі взуття під час локдауну

Директор з маркетингу Intertop Ukraine про те, які під час першого весняного локдауну вдалося збільшити онлайн-продажі на 85% та середній чек на 42%, і до чого тут новий Digital retail.

Читати далі
Замість пакету з пакетами: Сільпо тестує нові еко-бокси для доставки продуктів
Замість пакету з пакетами: Сільпо тестує нові еко-бокси для доставки продуктів

У березні в мережі супермаркетів Сільпо з’явилася нова еко-упаковка, яка виготовлена із переробленого картону та не завдає шкоди навколишньому середовищу. Вартість еко-боксу – 10 грн.

Читати далі