АЗС біля дому: навіщо ОККО купувати мережу магазинів Коло Експерти ринку про те, як вплине на ринок купівля мережею автозаправок ОККО найбільшої столичної мережі магазинів... АналітикаЕкономіка 13 Жовтень 2021 9893
Топ-21 найприбутковіших торгових мереж України за версією Forbes Український журнал Forbes опублікував черговий рейтинг 100 найбільших приватних компаній країни за обсягами виручки. Як і... АналітикаНовини 11 Жовтень 2021 11832
Гонитва за рентабельністю: як магазинам заробляти більше Залучити клієнтів і підвищити рентабельність магазину можна традиційними методами, за допомогою систем... АналітикаМаркетинг 11 Жовтень 2021 2454
AppsFlyer: витрати споживачів у додатках для рітейлу зросли на 154% COVID-19 продовжує впливати на зростання електронної комерції в 2021 році: загальна кількість установок додатків зросла на... E-commerceАналітика 11 Жовтень 2021 678
«Остання миля»: як виявити слабкі місця у доставці товарів до споживачів і що з цим робити Щоб оцінити ефективність «останньої милі» в своїй компанії, потрібно відповісти на чотири основні питання й вирішити... E-commerceАналітика 8 Жовтень 2021 1514
На передовій: огляд регіональних торгових мереж східної України Які продуктові мережі розвиваються у східних областях України, якою кількістю магазинів вони керують, хто пішов з... АналітикаЕкономіка 7 Жовтень 2021 4800
Євген Нетреба, Zakaz.ua: Українським рітейлерам потрібно активно розвивати e-grocery Впровадження технологій та інновацій дозволить зберегти конкурентну перевагу на ринку, підвищити лояльність... E-commerceАналітика 7 Жовтень 2021 811
Дослідження Euromonitor International: де бачать точки зростання в 2021 році рітейлери і виробники споживчих товарів Серед корпоративних пріоритетів на 2021 рік і подальший період представники 15 ключових секторів назвали забезпечення... АналітикаМіжнародний досвід 7 Жовтень 2021 1956
Зростання e-commerce загрожує втратою прибутку food-рітейлу в Європі Криза, викликана пандемією Covid-19, на 4-5 років прискорила перехід Європи до електронної комерції, особливо в сфері... E-commerceАналітика 5 Жовтень 2021 1274
В Україні покращилися споживчі настрої – дослідження Info Sapiens Індекс споживчих настроїв (ІСН) українців після зниження в липні на 1,6 пункта, в серпні зріс на 2,4 п – до 73,7 за... АналітикаЕкономіка 1 Жовтень 2021 778
Катерина Маркевич, експерт Центру Разумкова: Куди іде електронна комерція. Мовою цифр Катерина Маркевич, експерт Центру Разумкова, автор проекту «Smart-інфраструктура у сталому розвитку міст»,... E-commerceАналітика 28 Вересень 2021 1158
Друга цифрова: клієнтський досвід стає новою ключовою відмінністю в рітейлі Після широкого розповсюдження інтернет-торгівлі, що можна вважати першою революцією в сучасному рітейлі, настав час... E-commerceАналітика 27 Вересень 2021 2340