Дослідження Euromonitor International: де бачать точки зростання в 2021 році рітейлери і виробники споживчих товарів

Дослідження Euromonitor International: де бачать точки зростання в 2021 році рітейлери і виробники споживчих товарів

07.10.2021 08:00
  806
Костянтин Симоненко

Серед корпоративних пріоритетів на 2021 рік і подальший період представники 15 ключових секторів назвали забезпечення безпеки покупок в звичайних магазинах і автоматизацію бізнес-процесів для взаємодії з покупцем в будь-якому зручному йому місці.

Цей матеріал доступний російською мовою

Дослідницька компанія Euromonitor International в своєму новому дослідженні Understanding Corporate Trends. Voice of the Industry 2021 назвала головні тенденції та інновації, які рітейлери і представники ще 14 галузей (від сектора споживчої електроніки до рестораторів і турагентсв) бачать в даний час і очікують побачити в майбутньому. Розуміння тенденцій допомагає точно визначити моделі бізнесу і поведінки споживачів в різних галузях. RAU пропонує ознайомитися з основними тезами.

Забезпечення різних способів покупки

Будь-які зміни взаємодії з клієнтом, включаючи інновації в обслуговуванні, повинні бути тісно пов’язані з потребами цільової аудиторії компанії. Переважна більшість експертів вважають, що їхня компанія розуміє цінності і поведінку своїх клієнтів, а також більш широкі споживчі тенденції.

Три чверті респондентів також стверджують, що їх компанія використовує ці ідеї при плануванні стратегії, хоча ця тенденція дещо слабшає, коли мова заходить про майбутні споживчі тенденції.

Поінформованість про нові тенденції в поведінці споживачів

Пандемія COVID-19 змінила поведінку клієнтів практично у всіх сферах життя. Споживачі різного віку формують нові і в багатьох випадках стійкі звички, і у кожної вікової групи вони свої. Особливо це стосується шопінгу: витрачають менше і ретельніше контролюють свої покупки.

Безпека і зручність

Увага споживачів змістилася на пошук безпечних і зручних покупок. Для рітейлерів це означає інвестування в функції, які підвищать довіру споживачів і збільшать відвідуваність магазина. Компаніям треба привернути увагу, завоювати лояльність, слідуючи очікуванням покупців, які змінилися. Для брендів і роздрібних мереж це означає адаптацію і розширення можливостей покупок в магазинах і в інтернеті, щоб забезпечити зручність та гнучкість процесу.

Інвестиції в технології й автоматизовані процеси важливі для зведення до мінімуму часу, який споживачі проводять всередині магазинів, а також зниження рівня взаємодії з відвідувачами та персоналом.

Вже широко використовуються такі функції, як сканування (scan & go) і безконтактні платежі. У міру того, як покупці все частіше вибирають отримання зібраних замовлень в магазині, зростає значимість створення простих і зручних рішень для отримання товарів як конкурентної переваги.

Приклад трансформації

Шведський рітейлер H&M, на частку якого припадає трохи більше 1% світового ринку одягу і взуття (третій за величиною рітейлер модного одягу в світі) через пандемію тимчасово закрив 4000 своїх магазинів (80% мережі). Незважаючи на зростання онлайн-покупок, звіт компанії за другий квартал 2020 року показав зниження чистих продажів на 50% через падіння попиту.

Хоча H & M повернулася до прибутку в третьому кварталі, продажі знову впали на 10% в четвертому кварталі зі значним уповільненням в останній місяць, оскільки прийшла друга хвиля обмежень COVID-19. Компанія оголосила про закриття 250 магазинів по всьому світу в 2021 році, щоб скоротити витрати на оренду і персонал, і зосередитися на торгівлі в інтернеті.

Тому як 2021 року, так і далі компанії будуть приділяти велику увагу омніканальності. Згідно з опитуваннями, 46,6% підприємств планують інвестувати в електронну комерцію / омніканальні продажі, щоб запобігти аналогічним ризикам в майбутньому. Три чверті опитаних в різних галузях також очікують, що перехід до онлайн-покупок буде постійним.

Погляд у майбутнє

Компанії по всьому світу вживають заходів для захисту від майбутніх ризиків, приділяючи особливу увагу віддаленій роботі, впровадженню цифрових технологій і комунікації. Половина опитаних компаній планують оцінити різні сценарії для прогнозування економічних ризиків, пов’язаних з майбутніми кризами, і управління ними. Розуміючи, на чому зосереджені колеги з різних галузей в частині майбутніх інвестицій і довгострокових стратегій, компанії можуть використовувати нові можливості для поліпшення якості обслуговування клієнтів (як в магазині, так і в інтернеті).

Серед заходів, які необхідно вжити для запобігання подібних ризиків в майбутньому, експерти виділяють наступні: розширення віддаленої роботи персоналу, впровадження та поліпшення digital-стратегій, автоматизація та впровадження нових технологій доставки, в тому числі перехід на альтернативні канали доставки і т.д.

У рамках проведеної Euromonitor International серії опитувань «Голос галузі» планується щорічно відслідковувати події як внутрішньогалузевих так і загальногалузевих тенденцій.

Читайте також –

Дослідження Euromonitor International: топ-5 цифрових споживчих тенденцій в 2021 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку