Тетяна Ситник, GfK: Яка частка “сірого” імпорту на ринку техніки України, та які товари найчастіше ввозять нелегально При цьому частка “сірого” імпорту зменшилася на 7%. Це пов’язано здебільшого із ситуативними факторами, але є дуже... АналітикаЕкономіка 1 Грудень 2021 1464
Чорна п’ятниця 2021 по-українськи: зміна традиційних дат і популярних категорій У Чорну п’ятницю українці збільшили число покупок на 118%, а їх суму — на 135%. Середній чек онлайн-замовлення в... E-commerceАналітика 30 Листопад 2021 1063
Сильніше за пандемію: рейтинг власників найбільших ТРЦ Києва за версією НВ Орендні ставки потроху знижуються, окупність проектів збільшується, активно набирає обертів електронна комерція. Але... АналітикаНовини 30 Листопад 2021 1809
Що купують в Епіцентр українці на Black Friday 2021 (інфографіка) За інформацією аналітичного відділу компанії Епіцентр К, за перші три дні акції Black Friday (22-24 листопада) продажі... АналітикаНовини партнерів 26 Листопад 2021 2603
Алло підбив перші підсумки продажів тижня Чорної п’ятниці. Найбільше зріс попит на фотоапарати та меблі Результати цьогорічних розпродажів кардинально відрізняються від минулорічного сезону Black friday. Зростання покупок йде... E-commerceАналітика 26 Листопад 2021 1482
Андрій Свірський, GfK: Український ринок іграшок у 2021 році збільшиться на 16% і сягне 17,5 млрд гривень Середні ціни на іграшки в Україні виросли на 13% і вони надалі будуть зростати через подорожчання сировини й доставки. АналітикаЕкономіка 26 Листопад 2021 1345
Дві третини не вірять у знижки: компанія 4Serviсe Group дослідила ставлення українців до Чорної п’ятниці 4Serviсe Group напередодні української Black Friday провела щорічне опитування споживачів, щоб визначити їхні купівельні плани. АналітикаНовини 24 Листопад 2021 1526
Микола Чумак, IDNT: Рітейлерам зараз потрібно виховувати примхливого та розгубленого українського споживача У теперішніх умовах рітейлерам уже не потрібно слухати споживача, а варто його навчати, створювати новий досвід,... АналітикаДосвід 24 Листопад 2021 1541
Свято наближається: три ранні тренди новорічного шопінгу у 2021 році Згідно з новим дослідженням Google та Ipsos, 21% споживачів у регіоні EMEA почали робити новорічні покупки вже у червні. АналітикаМаркетинг 24 Листопад 2021 1484
Шик, блиск і краса: як розвивалися та змінювалися магазини drogerie в Україні Магазини drogerie в Україні інтенсивно розширюють асортимент власних торгових марок, постійно експериментують з... АналітикаНові формати 23 Листопад 2021 5532
Дані Rozetka: хто з українців, що і скільки купує у Чорну п’ятницю За даними найбільшого українського онлайн-рітейлера, минулорічної Чорної п’ятниці кожен покупець придбав у... E-commerceАналітика 23 Листопад 2021 825
Гра по-дорослому: ринок іграшок України в 2021 році в цифрах, фактах і графіках Який обсяг українського ринку іграшок в грошовому вираженні в 2021 році, як змінилися канали продажів і які тренди... АналітикаЕкономіка 22 Листопад 2021 3837