Алло підбив перші підсумки продажів тижня Чорної п’ятниці. Найбільше зріс попит на фотоапарати та меблі Результати цьогорічних розпродажів кардинально відрізняються від минулорічного сезону Black friday. Зростання покупок йде... E-commerceАналітика 26 Листопад 2021 1349
Андрій Свірський, GfK: Український ринок іграшок у 2021 році збільшиться на 16% і сягне 17,5 млрд гривень Середні ціни на іграшки в Україні виросли на 13% і вони надалі будуть зростати через подорожчання сировини й доставки. АналітикаЕкономіка 26 Листопад 2021 1221
Дві третини не вірять у знижки: компанія 4Serviсe Group дослідила ставлення українців до Чорної п’ятниці 4Serviсe Group напередодні української Black Friday провела щорічне опитування споживачів, щоб визначити їхні купівельні плани. АналітикаНовини 24 Листопад 2021 1437
Микола Чумак, IDNT: Рітейлерам зараз потрібно виховувати примхливого та розгубленого українського споживача У теперішніх умовах рітейлерам уже не потрібно слухати споживача, а варто його навчати, створювати новий досвід,... АналітикаДосвід 24 Листопад 2021 1437
Свято наближається: три ранні тренди новорічного шопінгу у 2021 році Згідно з новим дослідженням Google та Ipsos, 21% споживачів у регіоні EMEA почали робити новорічні покупки вже у червні. АналітикаМаркетинг 24 Листопад 2021 1314
Шик, блиск і краса: як розвивалися та змінювалися магазини drogerie в Україні Магазини drogerie в Україні інтенсивно розширюють асортимент власних торгових марок, постійно експериментують з... АналітикаНові формати 23 Листопад 2021 4465
Дані Rozetka: хто з українців, що і скільки купує у Чорну п’ятницю За даними найбільшого українського онлайн-рітейлера, минулорічної Чорної п’ятниці кожен покупець придбав у... E-commerceАналітика 23 Листопад 2021 757
Гра по-дорослому: ринок іграшок України в 2021 році в цифрах, фактах і графіках Який обсяг українського ринку іграшок в грошовому вираженні в 2021 році, як змінилися канали продажів і які тренди... АналітикаЕкономіка 22 Листопад 2021 3470
Сільпо, Comfy, Novus: топ-3 роботодавців у рітейлі за версією Фокус У 2021 році журнал Фокус виділив 13 галузей, що становлять основу економіки України. Серед 71-ї компанії є й представники... HRАналітика 19 Листопад 2021 3520
Аудит food-рітейлу: Винник дратує, а SMM – найефективніший спосіб реклами Що впливає на вибір магазину, які торгові мережі найпопулярніші та які канали комунікації стають найефективнішими. АналітикаМаркетинг 19 Листопад 2021 1972
Мода онлайн: нові проблеми омніканальних fashion-рітейлерів – дослідження Riskified Як виглядає динаміка постпандемічної індустрії моди, які проблеми існують у побудові омніканальності, та які переваги... E-commerceАналітика 18 Листопад 2021 867
Nielseniq Shopportunities-2021: Як забезпечити стійке зростання бізнесу на швидко мінливому FMCG-ринку Розуміння актуальних потреб і поведінкових патернів споживачів, кон’юнктури ринку, мотивів поведінки конкурентів,... АналітикаДосвід 17 Листопад 2021 1134