АЗС біля дому: навіщо ОККО купувати мережу магазинів Коло Експерти ринку про те, як вплине на ринок купівля мережею автозаправок ОККО найбільшої столичної мережі магазинів... АналітикаЕкономіка 13 Жовтень 2021 9355
Топ-21 найприбутковіших торгових мереж України за версією Forbes Український журнал Forbes опублікував черговий рейтинг 100 найбільших приватних компаній країни за обсягами виручки. Як і... АналітикаНовини 11 Жовтень 2021 10049
Гонитва за рентабельністю: як магазинам заробляти більше Залучити клієнтів і підвищити рентабельність магазину можна традиційними методами, за допомогою систем... АналітикаМаркетинг 11 Жовтень 2021 2126
AppsFlyer: витрати споживачів у додатках для рітейлу зросли на 154% COVID-19 продовжує впливати на зростання електронної комерції в 2021 році: загальна кількість установок додатків зросла на... E-commerceАналітика 11 Жовтень 2021 536
«Остання миля»: як виявити слабкі місця у доставці товарів до споживачів і що з цим робити Щоб оцінити ефективність «останньої милі» в своїй компанії, потрібно відповісти на чотири основні питання й вирішити... E-commerceАналітика 8 Жовтень 2021 1205
На передовій: огляд регіональних торгових мереж східної України Які продуктові мережі розвиваються у східних областях України, якою кількістю магазинів вони керують, хто пішов з... АналітикаЕкономіка 7 Жовтень 2021 3967
Євген Нетреба, Zakaz.ua: Українським рітейлерам потрібно активно розвивати e-grocery Впровадження технологій та інновацій дозволить зберегти конкурентну перевагу на ринку, підвищити лояльність... E-commerceАналітика 7 Жовтень 2021 646
Дослідження Euromonitor International: де бачать точки зростання в 2021 році рітейлери і виробники споживчих товарів Серед корпоративних пріоритетів на 2021 рік і подальший період представники 15 ключових секторів назвали забезпечення... АналітикаМіжнародний досвід 7 Жовтень 2021 1600
Зростання e-commerce загрожує втратою прибутку food-рітейлу в Європі Криза, викликана пандемією Covid-19, на 4-5 років прискорила перехід Європи до електронної комерції, особливо в сфері... E-commerceАналітика 5 Жовтень 2021 1001
В Україні покращилися споживчі настрої – дослідження Info Sapiens Індекс споживчих настроїв (ІСН) українців після зниження в липні на 1,6 пункта, в серпні зріс на 2,4 п – до 73,7 за... АналітикаЕкономіка 1 Жовтень 2021 571
Катерина Маркевич, експерт Центру Разумкова: Куди іде електронна комерція. Мовою цифр Катерина Маркевич, експерт Центру Разумкова, автор проекту «Smart-інфраструктура у сталому розвитку міст»,... E-commerceАналітика 28 Вересень 2021 928
Друга цифрова: клієнтський досвід стає новою ключовою відмінністю в рітейлі Після широкого розповсюдження інтернет-торгівлі, що можна вважати першою революцією в сучасному рітейлі, настав час... E-commerceАналітика 27 Вересень 2021 1958