Зміни в поведінці: де українці купують товари і на що звертають увагу – дослідження Nielsen Українські споживачі найчастіше купують продукти у великих магазинах. Однак такі клієнти часто змінюють точки покупки... АналітикаНовини 10 Травень 2022 2044
На шляху до відновлення: 23% підприємств збільшили обсяг робіт за два тижні квітня – дослідження Advanter Group Як свідчить остання хвиля опитування Advanter Group, через шість тижнів з початку війни повністю або частково припинили... АналітикаВійна з Росією 9 Травень 2022 968
Карта міжнародного рітейлу, який продовжує працювати на території країни – агресора, й водночас – в Україні Інтерактивна карта міжнародних рітейлерів, які на третій місяць війни продовжують працювати в країні-терористі:... АналітикаВійна з Росією 6 Травень 2022 5265
Нагодувати й вижити: як ресторанний бізнес змінився під час війни Як ресторатори намагаються втримати свій бізнес, підлаштовуючи свою роботу під нові реалії та запити клієнтів, а також... АналітикаВійна з Росією 5 Травень 2022 2760
Звіт про діяльність Асоціації рітейлерів України — І квартал 2022 року Підсумки роботи Асоціації рітейлерів України у І квартал 2022 року в цифрах та графіках: які члени та партнери... АналітикаНовини 5 Травень 2022 1580
Незважаючи на складну економічну ситуацію, українці на Rozetka найчастіше шукають товари для ЗСУ У топі запитів бронежилети, військова форма, тактичні рукавиці та окуляри. Наразі партнери онлайн-рітейлера по... E-commerceАналітика 30 Квітень 2022 582
Рітейл під вогнем: скільки магазинів втратили провідні торговельні мережі України Опитування понад 90 членів RAU показало, що через два місяці війни український рітейл поступово скорочує кількість... RAU AnalyticsАналітика 25 Квітень 2022 5982
Апетит повертається: в столичному регіоні вже працюють 40% від довоєнної кількості закладів харчування За даними дослідження компанії Poster, кількість відкритих закладів стала активно зростати після того, як північ України... АналітикаВійна з Росією 22 Квітень 2022 728
Що шукають і купують українці під час війни – аналітика OLX За тиждень доставили товарів на 100 млн гривень. Як і в довоєнний період, електроніка та одяг залишаються найбільш... E-commerceАналітика 21 Квітень 2022 2302
Київський регіон втратив п’яту частину загального обсягу складських площ через війну – дослідження CBRE Ukraine У Київській області внаслідок воєнних дій було зруйновано складські та логістичні комплекси загальною площею близько... АналітикаВійна з Росією 20 Квітень 2022 1826
Повернути перспективу: як українські рітейлери намагаються вдихнути життя в постраждалі від війни райони навколо Києва До початку массового вторгнення рф в Україну передмістя Києва активно розвивалися, ставали бажаною ціллю для розвитку... АналітикаВійна з Росією 18 Квітень 2022 1404
Що чекає на український рітейл після війни: 10 технологічних трендів D2C-продажи, трансформуються CRM у CDP, власні маркетплейси, послуги логістики та інше. Експерт зі стратегічного маркетингу... ІнноваціїАналітика 18 Квітень 2022 4362