Маркетинг під час воєнного стану: канали комунікації, трансформація бізнесу і стратегій (спільний проект RAU і Promodo) Асоціація рітейлерів України разом із маркетинговою агенцією Promodo дослідила зміни у маркетинговій політиці... RAU AnalyticsАналітика 20 Січень 2023 5441
Zara, H&M, IKEA та інші: хто зі світових рітейлерів усе ще не повернувся до роботи в Україні через війну “Протоколи безпеки”, – так чимало міжнародних рітейлерів пояснюють свою відмову працювати в Україні станом... АналітикаЕкономіка 16 Січень 2023 5287
Марки, мексиканська їжа та іграшки для дорослих: сервіс Glovo розповів, що українці замовляли у 2022 році (інфографіка) Компанія Glovo проаналізувала замовлення користувачів сервісу в 1500 містах у 25 країнах, серед яких і Україна. Дані... E-commerceАналітика 13 Січень 2023 2284
Іграшковий транспорт та зарядні станції: найпопулярніші товари грудня на маркетплейсі Алло (інфографика) Національний маркетплейс Алло проаналізував, як українці готувалися до Нового року та що купували у грудні, а також... E-commerceАналітика 10 Січень 2023 2167
Майже відновилися: скільки магазинів втратили провідні торговельні мережі України за 10 місяців війни (інфографіка) Чергове дослідження, яке провела RAU методом онлайн-опитування приблизно сотні власників та CEO підприємств по всій... RAU AnalyticsАналітика 10 Січень 2023 3591
Топ-20 найвпливовіших рітейл брендів світу за версією World Brand Lab Аmazon, Walmart, Starbucks, McDonald’s, Nike, Aldi, Lidl та інші компанії зі сфер рітейлу та суміжних галузей, які увійшли до списку... АналітикаЕкономіка 9 Січень 2023 3165
Як змінився ринок іграшок за час війни та які тенденції на 2023-й Як змінюється ринок іграшок України під час війни, що тепер найчастіше купують українці та наскільки відновилася... АналітикаДосвід 5 Січень 2023 3865
Королі соцмереж: топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram за 2022 рік Антирекорд року, нові гравці, повернення з небуття, масові втрати підписників і неочікувані перестановки: хто з... АналітикаМаркетинг 30 Грудень 2022 3164
Прогноз: чого рітейлерам чекати від української економіки в 2023 році – Ukraine Economic Outlook RAU у партнерстві з аналітичною компанією NielsenIQ та компанією Ukraine Economic Outlook представили спецпроект: дослідження «Основні... RAU AnalyticsАналітика 29 Грудень 2022 4089
Як виживали ресторани, бари та кав’ярні. Підсумки року від Poster Війна, заборона на продаж алкоголю, комендантська година, відключення світла – 2022 рік боляче вдарив по ресторанному... АналітикаВійна з Росією 28 Грудень 2022 2073
Втрати і надбання: як війна змінила географію рітейлу, структуру продажів і взаємодію зі споживачем – дослідження RAU та NielsenIQ RAU у партнерстві з аналітичною компанією NielsenIQ представили спецпроект: дослідження «Основні тренди рітейлу 2022». Де,... RAU AnalyticsАналітика 27 Грудень 2022 4176
Сила брендів і раціональний попит: як війна змінила споживчу поведінку українців у 2022 році 10 місяців життя у стані війни серйозно вплинули на формування нових споживчих патернів серед українців. Дослідницька... АналітикаЕкономіка 23 Грудень 2022 2328