Бронежилети, смартфони, павербанки: як змінювалися покупки українців протягом року війни

Бронежилети, смартфони, павербанки: як змінювалися покупки українців протягом року війни

01.03.2023 08:15
  1383
Костянтин Симоненко

Найбільший український онлайн-рітейлер Rozetka поділився інформацією про те, як змінювався попит на товари протягом року війни та назвав найпопулярніші з них серед українців від початку повномасштабного російського вторгнення.

Як повідомили RAU у прес-службі рітейлера, якщо у лютому 2022-го найпопулярнішою покупкою на сайті Rozetka були підгузки, то зараз на перше місце піднялися кабелі та адаптери. Корм для котів не втратив свою позицію за рік війни і залишається другою категорією товарів за популярністю в лютому 2023 року.

Від березня 2022 року на сайті почали частіше купувати військові товари: бронежилети, тактичні рукавиці, шеврони тощо.

Навесні почав відновлюватися попит на алкоголь, а також на електроніку та техніку: смартфони та навушники. Зокрема, у квітні минулого року смартфони на сайті купували на 70% більше, ніж у березні.

Восени 2022-го через вимкнення електропостачання суттєво зросли продажі генераторів, павербанків та зарядних станцій, а також обігрівачів, грілок, термосів, термобілизни та інших теплозберігальних товарів. А взимку, навіть попри війну, українці традиційно купували подарунки до свят. Стабільний попит мали шоколад, ігристе вино, гірлянди, дитячі іграшки.

«Головна зміна у споживацькому кошику українців за рік війни — це воєнні товари. Навесні повернувся попит на гаджети й техніку. Восени та взимку незвично високі для цього періоду показники продажів мали енергоощадні та теплозберігальні товари. У жовтні генератори та павербанки купували у 2,5 рази частіше, ніж у вересні, а попит на зарядні станції в лютому 2023 року виріс у 30 разів у порівнянні з 2022 роком. Що у споживацьких звичках українців не змінилося, то це бажання купувати подарунки до зимових свят: солодощі, вино та дитячі іграшки традиційно в топі. За рік війни українці пережили багато горя та втрат, але зрештою призвичаїлися до нових реалій і продовжують тішити себе покупками, які приносили їм радість і задоволення у мирний час», — говорить директор з маркетингу Rozetka Євген Образок.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Участь у програмі “Національний Кешбек” візьмуть мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, а також власні торгові марки Retail Group

Участь у програмі “Національний Кешбек” візьмуть мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, а також власні торгові марки Retail Group

Торговельні мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, що входять до холдингу Retail Group, повідомили про свою участь у...
time icon  
  152
Усі новини ринку