Інна Бачуріна, Rechi.ua: дев’ять фактів про e-commerce в 2016-му році Арт-директор і співвласниця Rechi.ua Інна Бачуріна про те, чим запам’ятається минулий рік для її компанії, команди і... E-commerceАналітика 20 Грудень 2016 1020
Клієнт завжди правий: чому важливий і як налагодити зворотний зв’язок від клієнтів Як налагодити ефективний зворотний зв’язок з клієнтами та використовувати інформацію для поліпшення роботи... АналітикаДосвід 19 Грудень 2016 2252
Споживчі настрої українців у листопаді погіршилися – Gfk Після жовтневого росту, коли індекс споживчих настроїв збільшився на 1,5 п., в листопаді споживчі настрої погіршилися... АналітикаЕкономіка 16 Грудень 2016 669
Оборот e-commerce в Україні в 2016-му досягне 38-39 млрд грн – дані EVO За рік обсяг ринку e-commerce збільшився на 50%, прогноз на наступний рік – зростання на 30% і підсумковий оборот близько 50 млрд... E-commerceАналітика 16 Грудень 2016 1023
Активність після спаду: аналітика ринку оренди приміщень стріт-рітейлу в 2016 році Деяка стабілізація економіки України в 2016 році знайшла логічне відображення на тенденціях ринку оренди та продажу... АналітикаЕкономіка 15 Грудень 2016 854
Даринок: лише 15% покупців стали більше купувати made in Ukraine (інфографіка) Маркет мол Даринок провів соціологічне дослідження, вивчивши попит і тенденції в made in Ukraine. Made In UkraineАналітика 14 Грудень 2016 833
Рейтинг Audit of Sales: Топ-10 найефективніших відділів оренди ТЦ Києва Найбільш ефективним відділом оренди серед торгових центрів столиці визнаний Gulliver, у трійці лідерів – Globus і PайON. АналітикаДосвід 14 Грудень 2016 1082
Дослідження Nielsen: Як дизайн упаковки впливає на успіх нового продукту Дизайн упаковки, як один з ключових аспектів маркетингу, є основним чинником у найбільш успішних продуктах, випущених... АналітикаДосвід 13 Грудень 2016 2040
Юрій Ліщук, Nielsen: Персоналізація і розуміння покупця – майбутнє рітейлу Які фактори впливають на поведінку споживачів і покупців, як українці реагують на промо і чому рітейлу потрібно... АналітикаДосвід 8 Грудень 2016 2673
Ринок товарів повсякденного попиту в Україні в III кварталі виріс на 9% – Nielsen При цьому в дослідницькій компанії Nielsen відзначають, що загальноєвропейський ринок FMCG відновлюється дуже повільними... АналітикаЕкономіка 5 Грудень 2016 969
Чорна п’ятниця-2016: у цьому році рішення рітейлерів нашкодили ринку (+інфографіка) Чим запам’яталася «Чорна п’ятниця» в цьому році, чи вдалося рітейлерам і покупцям досягти поставлених цілей.... E-commerceАналітика 30 Листопад 2016 1292
Мобільна реклама: нові можливості для рітейлу Доповідь директора по розвитку компанії Admixer Івана Федорова: “Медійна реклама для m-commerce: нові можливості та успішні... E-commerceІнновації 28 Листопад 2016 1827