Як український бізнес використовує інтернет-маркетинг: інструменти, метрики, бюджети (дослідження) Маркетингова агенція Promodo опублікувала дослідження, присвячене інтернет-маркетингу в Україні. E-commerceАналітика 22 Травень 2017 1410
Найбільші FMCG-мережі України по товарообігу в 2016 році У 2016 році рейтинг найбільших по товарообігу продуктових рітейлерів очолила мережа дискаунтерів АТБ, яка... АналітикаНовини 19 Травень 2017 2146
Як рітейлерам зберегти лояльність клієнтів в епоху міленіум Додаткова цінність, душевні розмови, соцмережі та інші інструменти, за допомогою яких українські рітейлери можуть... АналітикаМаркетинг 18 Травень 2017 1028
Холодна весна 2017: fashion-рітейлери втрачають продажі Обороти українських операторів модних брендів у поточному сезоні «весна-літо» рекордно низькі. Усьому виною холодна... АналітикаДосвід 18 Травень 2017 814
Втрата контакту: хто з українських рітейлерів і скільки користувачів втратить після заборони соцмережі Порівняльний аналіз сторінок українського рітейлу і торгових центрів в соціальних мережах – хто втратить аудиторію,... E-commerceАналітика 17 Травень 2017 1401
За рахунок чого бренди встановлюють емоційний зв’язок з покупцями Емоційний зв’язок з брендами встановлюють більше 65% покупців. Більшість чоловіків емоційно прив’язані до брендів... АналітикаМаркетинг 15 Травень 2017 621
Найпопулярніші сайти UAnet у квітні: аудиторія онлайн-рітейлерів падає У квітні охоплення найбільших гравців e-commerce, що входять в топ-25 найпопулярніших сайтів UAnet, знизилося. E-commerceАналітика 11 Травень 2017 748
Смерть рітейлу скасовується: п’ять причин, чому роздріб не помре Розмови про гучні закриття магазинів, банкрутства рітейлерів і кінець ери роздрібної торгівлі ведуться давно. Якщо їм... АналітикаНовини 10 Травень 2017 625
Digital-тренди 2017: чого хочуть споживачі (інфографіка) У яких технологіях найбільше зацікавлені споживачі та чим не планують користуватися в 2017 році. E-commerceІнновації 8 Травень 2017 1146
Дмитро Коссе: Ревізія рітейл-бізнесу – як аналізувати роботу мережі Керуючий партнер консалтингової компанії Kocce.net Дмитро Коссе про головні ознаки застою в бізнесі, аналізі роботи... АналітикаДосвід 5 Травень 2017 514
Продаж «складної техніки» тільки з фіскальними чеками: що це означає для магазинів і покупців З 8 травня всі магазини, що торгують «складною технікою» — у тому числі продавці на єдиному податку, зобов’язані... АналітикаДержава 3 Травень 2017 2503
Яким буде ринок FMCG у Західній Європі в 2030 році Які тенденції визначать розвиток ринку Західної Європи на найближчі 13 років, і які моделі будуть застосовні в цих... АналітикаРозвиток 2 Травень 2017 867