• Про нас
  • Члени асоціації
  • Партнери асоціації
  • Реклама на RAU
  • Контакти
Facebook Facebook Facebook Facebook
  • UA
    • RU
    • EN
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Аналітика
    • Зовнішня аналітика
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • Нові формати
    • Маркетинг
    • Інновації
  • Персоналії
  • RAU GR
  • Проєкти
    • Календар подій
    • RAU HR
    • RAU Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
 / Актуально

Відпуск товарів 18+ через КСО та онлайн-портали: потенційні загрози та превентивні методи боротьби з ними

Відпуск товарів 18+ через КСО та онлайн-портали: потенційні загрози та превентивні методи боротьби з ними

Генеральний директор Secnet EECA Олександр Сабанюк про те, як працює автоматична система верифікації віку покупця в...
ІнноваціїНовини партнерів
time icon  23 Квітень 2021
  1342
Марія Самплавська, CMO Intertop: Як «торговий центр в кишені» збільшив продажі взуття під час локдауну

Марія Самплавська, CMO Intertop: Як «торговий центр в кишені» збільшив продажі взуття під час локдауну

Директор з маркетингу Intertop Ukraine про те, які під час першого весняного локдауну вдалося збільшити онлайн-продажі на 85% та...
E-commerceДосвід
time icon  23 Квітень 2021
  962
Топ-15 платників податків в рітейлі України: АТБ, Епіцентр К, Сільпо, Metro, Фора, Ашан та інші

Топ-15 платників податків в рітейлі України: АТБ, Епіцентр К, Сільпо, Metro, Фора, Ашан та інші

Державна податкова служба України оприлюднила список топ-200 найбільших платників податків за 2020 рік. У ньому є...
АналітикаЕкономіка
time icon  22 Квітень 2021
  13290
Зміна пріоритетів: на що витрачають гроші українці в умовах локдаунів і пандемії

Зміна пріоритетів: на що витрачають гроші українці в умовах локдаунів і пандемії

Покупці стали рідше ходити в супермаркети. Але якщо вже вибираються в магазини, то витрачають куди більше грошей, ніж...
АналітикаЕкономіка
time icon  22 Квітень 2021
  2498
Сергій Тігіпко продав мережу аптек TAS. Покупець – дніпровська компанія Мед-Сервіс

Сергій Тігіпко продав мережу аптек TAS. Покупець – дніпровська компанія Мед-Сервіс

Група TAS Сергія Тігіпка продала однойменну аптечну мережу, яка налічувала близько 100 аптек в Києві і області.
ЕкономікаНовини
time icon  21 Квітень 2021
  5996
Посилка в маркеті: як мережа магазинів КОЛО збільшує продажі за рахунок колаборації з Meest Express

Посилка в маркеті: як мережа магазинів КОЛО збільшує продажі за рахунок колаборації з Meest Express

Колаборація мережі КОЛО та поштового оператора Meest дозволила компаніям динамічніше масштабувати бізнес та збільшити...
Новини партнерівРозвиток
time icon  21 Квітень 2021
  1888
Нікіта Шпірт, Arber: Перетворення в маркетплейс допомогло нам збільшити середній чек вдвічі

Нікіта Шпірт, Arber: Перетворення в маркетплейс допомогло нам збільшити середній чек вдвічі

Керівник по цифровій трансформації Arber Fashion Group про причини запуску маркетплейса й етапах трансформації моделі бізнесу.
E-commerceДосвід
time icon  21 Квітень 2021
  2014
Два в одному: рітейл і офіси в одному ТРЦ – в чому ключові переваги

Два в одному: рітейл і офіси в одному ТРЦ – в чому ключові переваги

У чому особливості офісних приміщень, розташованих в ТРЦ і БФК, і чому рітейл теж виграє від цього.
Новини компанійНовини ТРЦ
time icon  20 Квітень 2021
  1827
Актуальні вакансії в рітейлі (20 квітня)

Актуальні вакансії в рітейлі (20 квітня)

Добірка свіжих топових вакансій компаній членів та партнерів Асоціації рітейлерів України.
НовиниРезюме та вакансії
time icon  20 Квітень 2021
  1935
Decathlon зсередини: компанія, де немає босів і ніхто не лається

Decathlon зсередини: компанія, де немає босів і ніхто не лається

Як у торговій компанії, що працює в десятках країн, створюють мотивовану команду, яка працює на загальний результат і...
HRДосвід
time icon  20 Квітень 2021
  3003
Андрій Логвін, Kasta: Як ефективно збільшити продажі в інтернеті

Андрій Логвін, Kasta: Як ефективно збільшити продажі в інтернеті

Засновник маркетплейса про те, як змінився ринок електронної комерції за два роки, чого хоче покупець, а також як...
E-commerceНовини партнерів
time icon  19 Квітень 2021
  1971
Конкуренція посилюється: які зміни відбуваються на ринку торговельної нерухомості Харкова

Конкуренція посилюється: які зміни відбуваються на ринку торговельної нерухомості Харкова

Як вплинула пандемія на розвиток торговельних об’єктів Харкова та які нові ТРЦ мають відкритись цього року.
АналітикаНовини
time icon  19 Квітень 2021
  1798
  • Назад
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 263
  • 264
  • 265
  • …
  • 621
  • 622
  • 623
  • 624
  • 625
  • Вперед

Підписуйтесь на наші соцмережі

Facebook Facebook
Facebook Telegram
Facebook Instagram
Facebook Linkedin
Facebook Youtube
Facebook Twitter
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Новини ТРЦ
    • Вакантні площі
    • Великі проекти
    • Досвід та аналітика
    • Люди девелопменту
    • Презентації та репортажі
    • Персоналії
    • Новини про карантин
  • Проекти
    • RAU HR
    • Rau Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Investment
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • HR
    • Інновації
    • Історії компаній
    • Історія вихідного дня
    • Міжнародний досвід
    • Маркетинг
    • Нові формати
    • Поради юристів
  • Асоціація
    • Про нас
    • Членство
    • Партнерство
    • Реклама на RAU
    • Контакти
  • Контакти

    Адреса:
    Київ, 01001, пл.Спортивна, 1-А
© Асоціація ритейлерів України
2013-2025. Всі права захищені.
Підписатись на TG канал
Усі матеріали, розміщені на сайті Асоціації ритейлерів України, захищені згідно з чинним законодавством України. Повне або часткове використання будь-яких матеріалів, у тому числі публікацій і фотографій, розміщених на сайті Асоціації ритейлерів України, дозволяється лише за наявності активного гіперпосилання на портал Асоціації ритейлерів України. Матеріали, помічені плашками "Реклама" або "Новини партнерів" публікуються на комерційних або партнерських умовах. Відповідальність за достовірність даних у статтях, розміщених в цих рубриках, несе рекламодавець або партнер.