Три маркети Сільпо увійшли у топ-25 європейських магазинів за інноваційністю дизайну
Відразу кілька українських супермаркетів мережі Сільпо увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 кращих інноваційних дизайнів європейських магазинів.
Цей матеріал доступний російською мовою
Профільний журнал про роздрібну торгівлю European Supermarket Magazine (ESM) щорічно вибирає найбільш вражаючі інноваційні дизайнерські концепції магазинів, які були відкриті або оновлені на європейському ринку рітейлу. Як повідомляє прес-служба компанії Fozzy Group, в 2019 році Сільпо став єдиним українським рітейлером, магазини якого потрапили в європейський список видання.
«Українські супермаркети не залишаються поза увагою з боку міжнародних гравців ринку роздрібної торгівлі. Мережа Сільпо тепер представляє Україну на європейській карті інноваційних дизайнерських рітейл-концепцій разом з магазинами Парижа, Берліна, Дубліна або Мілана», – зазначила директор з маркетингу Сільпо Катерина Огуряєва.
У компанії уточнили, що в Europe’s Finest Store 2019 потрапили три супермаркети Сільпо:
Сільпо в стилі «стімпанк», відкритий в березні 2019 року у Вишгороді (Київська область)
Магазин розташований в колишній промисловій будівлі й показує світ, в якому збереглася парова енергія і стала кращим джерелом для сучасного життя. Стіни магазину прикрашені ілюстраціями навіяними персонажами Жюля Верна і Герберта Уеллса, а під куполом розміщений шедевр інженерної думки – справжній механічний дирижабль.
Сільпо в стилі Дикого Заходу, відкритий в липні 2019 року в селі Стоянка (Київська область)
ESM відзначив багато дерева в дизайні, великі вивіски й зображення з символами Дикого Заходу, ковбоями, індіанцями, безліччю коней і навіть колонами у вигляді гігантських кактусів. Докладний фотоогляд магазину доступний тут.
Сільпо в стилі космосу, відкритий в грудні 2018 року в Харкові
Харківський супермаркет ESM назвав нірваною для шопінгу для фанатів Star Trek: міжгалактичні космічні кораблі проносяться над головою, вказівники написані клінгонському мовою, а неонові вогні й дзеркала створюють ілюзію, ніби ти проносишся повз Юпітер. Докладний фотоогляд магазину доступний за посиланням.
П’ять років тому Сільпо почав розробляти власний авторський дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер індивідуальний дизайн отримує кожен новий супермаркет Сільпо і оновлювані торгові точки. У мережі є супермаркет в стилі Ван-Гога, “музичний”, в стилі старовинної друкарні, яхт-клубу або морського порту, азіатської культури та інші. Зараз Cільпо один з небагатьох великих мережевих продуктових рітейлерів у світі, який створює індивідуальний дизайн кожного магазину.
Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. У компанії діє проект підтримки та розвитку малих українських виробників Лавка Традицій, продукцію яких можна придбати в Сільпо і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на перше листопада 2019 року торгова мережа налічувала 248 супермаркетів.
Читайте також –
Рейтинг інноваційности українських рітейлерів: Сільпо обходить Епіцентр