Головна > Реклама

Реклама

Дистанційне керування: як забезпечити високий рівень підтримки клієнтів і контролю працівників в умовах карантину

Дистанційне керування: як забезпечити високий рівень підтримки клієнтів і контролю працівників в умовах карантину

Створення міцного зв’язку між клієнтом і брендом в умовах соціального дистанціювання стає однією з головних умов збереження успішного бізнесу. І в цьому можуть допомогти інноваційні системи.

Читати далі
Актуальне промо-рішення у спекотну пору – кулер ESCAPE

Актуальне промо-рішення у спекотну пору – кулер ESCAPE

Рітейл не стоїть осторонь інновацій, тож ознайомтеся з найефективнішим способом виокремити та виділити продукти, залежні від температури! Мова про Escape – єдиний у своєму виді на українському ринку промо-холодильник.

Читати далі
Досвід Park Avenue: як зберігати статус бутіка одягу класу люкс онлайн

Досвід Park Avenue: як зберігати статус бутіка одягу класу люкс онлайн

Мережа бутіків Park Avenue – єдині представники брендів класу люкс на Західній Україні ще з 2003 року. У кожному з них представлені різні європейські марки одягу –  Christian Dior, Gucci, […]

Читати далі
Як змінилися продажі мобільних телефонів за час карантину та що сьогодні в тренді

Як змінилися продажі мобільних телефонів за час карантину та що сьогодні в тренді

Карантин боляче б’є по економіках країн. Зупинка виробництв та роздрібної торгівлі призвела до серйозного спаду в усіх сегментах бізнесу. У цій статті ми розповідаємо, що відбувається на ринку смартфонів та […]

Читати далі
Упевненість або що є головним фактором у виборі 3PL-оператора

Упевненість або що є головним фактором у виборі 3PL-оператора

Фахівці компанії UVK розповідають про те, на що потрібно звернути увагу при пошуку логістичного партнера, які чинники критично важливі для успішної співпраці та чому стабільність і репутація так само важливі, […]

Читати далі
Виконавчий директор торгової мережі DIGMA: Соціальна відповідальність рітейлу

Виконавчий директор торгової мережі DIGMA: Соціальна відповідальність рітейлу

Виконавчий директор торгової мережі DIGMA Олександр Чунiцький про те, що дає компанії благодійність і як карантин став перевіркою бізнесу на міцність.

Читати далі
Дмитро Богодухов, CardService: Продажі зростуть у того, хто запропонує максимально зручний і комфортний для клієнта формат кредитування

Дмитро Богодухов, CardService: Продажі зростуть у того, хто запропонує максимально зручний і комфортний для клієнта формат кредитування

Директор фінансової компанії CardService Дмитро Богодухов про те, як змінилася ситуація з видачею кредитів в Україні після початку карантину, як це вплине на ринок і чому важливо переходити на більш […]

Читати далі
З офлайну в онлайн: що потрібно знати рітейлу при старті роботи з сервісом по прийому платежів

З офлайну в онлайн: що потрібно знати рітейлу при старті роботи з сервісом по прийому платежів

Карантин став стимулом для рітейлу до переходу в онлайн. Крім організації самого майданчика в онлайні, для повної автоматизації процесів і здійснення повного циклу продажів важливо правильно налаштувати та забезпечити прийом […]

Читати далі