Владислав Чечоткін, Rozetka: Ми переходимо від етапу виживання до етапу відновлення Владислав Чечоткін розповів Forbes про те, в якому стані зараз Rozetka, про свої неправильні управлінські рішення та про те,... Війна з РосієюНовини 6 Червень 2022 5588
Іван Богдан, Yakaboo: У березні не продали жодної книжки, за три тижні травня – 84 000. Як відновлюється книжковий ринок За два місяці з початку війни книжковий ринок почав оживати: продажі зросли буквально з нуля, а видавництва знову... ДосвідНовини 1 Червень 2022 1870
Дмитро Деревицький, Алло: Держава має визначитися, яка роль бізнесу зараз Голова ради директорів групи компаній Алло відреагував на останні заяви Мінфін України та НБУ. Підприємець запитує, чи... ЕкономікаНовини 30 Травень 2022 1573
Скільки статків втратили власники Епіцентр, АТБ, ЦУМ Київ, DCH та Амстор за три місяці війни – Forbes Forbes підрахував збитки найбагатших українців за час повномасштабної російської агресії. Серед постраждалих –... Війна з РосієюНовини компаній 26 Травень 2022 6293
Катерина Бандуровська, Comfy: Під час війни місце роботи для кожного набуло нових сенсів Під час RAU-вебінару «Аналітика ринку праці в галузі рітейл» HRD Comfy Катерина Бандуровська розповіла про комунікаційні... НовиниНовини партнерів 26 Травень 2022 4299
Юлія Дзюба, рітейл-ательє Dzyuba: Рік Ultramarket – як створювалася концепція магазину і в чому її “фішка” (+фото) 25 травня 2021 року відбулося святкове відкриття першого супермаркету мережі Ultramarket, яка належить Олегу Вишнякову. На... МаркетингНовини 26 Травень 2022 3434
Андрій Жук, RAU: Які перспективи розвитку українського рітейлу в Польщі Співзасновник і голова правління Асоціації рітейлерів України, партнер консалтингової компанії Retail&Development Advisor,... НовиниПерсоналії 25 Травень 2022 1611
Юлія Томусяк, засновниця Famo: Рівень заробітних плат у квітні відновили до довоєнного рівня Засновниця мережі магазинів Famo про новий формат розвитку мережі, зміни попиту на товари не першої необхідності,... Війна з РосієюНовини партнерів 17 Травень 2022 2897
У буремні часи: топ-10 принципів маркетингу у воєнний час від мережі Територія min Не дивлячись на війну, торговельні точки мережі Територія min були одними з перших магазинів одягу, взуття та дитячих... ДосвідНовини партнерів 16 Травень 2022 2891
Кадрові зміни в рітейлі: Lidl, Glovo, Епіцентр, Нова пошта, Коло Неважаючи на війну, український рітейл продовжує працювати та розвиватись. Розповідаємо, які зміни відбулися за... ПерсоналіїПризначення 13 Травень 2022 7285
Галина Ободець, EVA: Як перетворити власну торгову марку у популярний бренд Успішна комунікаційна кампанія дозволила мережі EVA збільшити продажі продуктів власної торгової марки GlamBee у гривнях... ДосвідНовини 13 Травень 2022 3765
Руслан Шостак, EVA і Varus: Ми працюватимемо в Херсоні до завершення роботи останнього українського банку чи рішення уряду Співвласник мереж EVA та Varus про втрати мереж, співпрацю із іншими рітейлерами, перебудову логістичних ланцюжків та... Війна з РосієюНовини партнерів 12 Травень 2022 6919