Персоналії

Алессандро Дзанеллі, Nestle в Україні: За час війни ми втратили 20% продажів у натуральному вираженні порівняно з довоєнним періодом

Алессандро Дзанеллі, Nestle в Україні: За час війни ми втратили 20% продажів у натуральному вираженні порівняно з довоєнним періодом

Топ-менеджер Nestle в Україні та інших країнах Південно-Східної Європи прогнозує річну інфляцію в Україні на рівні 30% та...
time icon  
  1898
Оксана Кириченко, мережа Аптека доброго дня: Наша компанія орієнтована на закриття потреб споживача, ми розуміємо ситуацію і даємо право вибору клієнту

Оксана Кириченко, мережа Аптека доброго дня: Наша компанія орієнтована на закриття потреб споживача, ми розуміємо ситуацію і даємо право вибору клієнту

Чому з орендодавцями легше домовлятися, коли поблизу йдуть бої, чи можливо отримати компенсацію за знищений товар, як...
time icon  
  2668
Олена Вдовиченко, Metro Україна: бачимо зростання цін на 15−20%, є групи товарів, які подорожчали майже вдвічі

Олена Вдовиченко, Metro Україна: бачимо зростання цін на 15−20%, є групи товарів, які подорожчали майже вдвічі

Генеральний директор Metro Україна про втрати мережі під час війни, взаємодію з центральним офісом та збільшення цін на...
time icon  
  3767