Борис Марков, АТБ: в 2018 році відкриємо 100 нових магазинів Голова ради директорів і генеральний директор корпорації АТБ про результати компанії в 2017 році, ситуації на ринку... НовиниНовини компаній 14 Листопад 2017 1317
ЕКО маркет буде торгувати даними покупців ЕКО маркет пропонує постачальникам збільшити продажі їх товарів в своїх магазинах за рахунок використання даних про... E-commerceМаркетинг 10 Листопад 2017 1631
Чому світильник в магазині не має значення Директор Engineering Company Nova Light Володимир Клічановський про те, на що потрібно звертати увагу рітейлеру при виборі... ДосвідНовини партнерів 9 Листопад 2017 786
Сила краси: топ-5 найвпливовіших жінок України з рітейлу У рейтинг найвпливовіших жінок України увійшли п’ять представниць прекрасної статі, безпосередньо пов’язаних з... АналітикаНовини 7 Листопад 2017 534
Сім тез Мауріціо Аскеро про український ритейл та ресторани Екс-виконавчий директор Helen Marlen Group Мауріціо Аскеро про особливості, сьогодення і майбутнє українського рітейлу. ДосвідНовини 6 Листопад 2017 809
В режимі 24/7: як Алекс Купер відкриває по два ресторани на рік За чотири роки Алекс Купер відкрив дев’ять ресторанів у Одесі та впровадив новий для України формат – Міський ринок... Історії компанійІсторія вихідного дня 5 Листопад 2017 2211
Як створити ВТМ: кейс агентства Мічурін для мережі drogerie КОСМО Які завдання поставили замовники перед Мічурін, з якими труднощами довелося справлятися, і які шляхи проблеми рішення... ДосвідМаркетинг 3 Листопад 2017 775
Глава METRO Group: Економічна ситуація в Україні поліпшується Глава транснаціонального гіганта METRO Олаф Кох про інвестиційну привабливість України, експорт наших продуктів в... ЕкономікаНовини 1 Листопад 2017 391
Засновник Fedoriv: Не бійтеся простоти Засновник креативної компанії Fedoriv Андрій Федоров розповів про всі особливості формування бренду закладу – від ідеї... Історії компанійДосвід 1 Листопад 2017 3343
У пошуках колишньої величі: як київський ЦУМ збирається повернути покупців Генеральний директор ЦУМ Київ Брайан Хендлі про те, які помилки не дали залучити відвідувачів в універмаг в перший рік... Люди девелопментуНовини 31 Жовтень 2017 2610
Микола Чумак, IDNT: Клієнт не хоче блукати по лабіринту в супермаркеті Журналісти LB.ua поговорили з засновником IDNT Миколою Чумаком про те, як торговці заманюють до себе покупців. АналітикаДосвід 31 Жовтень 2017 2426
Чому Pizza Celentano почала розвивати новий формат Slice&Coffee Володимир Гнатюк, СЕО компанії Fast Food System, яка розвиває бренд Pizza Celentano? про запуск нового формату фаст-фуду — піцерію to go,... НовиниПерсоналії 30 Жовтень 2017 2557