Наталія Дмитренко, Arricano Real Estate: На перший план виходить імідж і репутація ТРЦ

Наталія Дмитренко, Arricano Real Estate: На перший план виходить імідж і репутація ТРЦ

02.10.2018 08:05
  465
rau

Наталія Дмитренко, директор з маркетингу Arricano Real Estate plc, про те, що приваблює сучасних споживачів в торгово-розважальних центрах.

Фактори диференціації торгового центру в конкурентному середовищі можна розділити умовно на кілька груп. В першу я включила б концептуально-архітектурні особливості об’єкта.

До них відносяться не стільки інтер’єрно-екстер’єрні рішення, скільки загальна стилістика будови та набір найдрібніших деталей, що створює контекст комфортного шопінгу в майбутньому: які асоціації повинна викликати будівля у цільових груп В2С і В2В, як розподілені всередині торгові площі та загальні зони, наскільки приділено увагу комфорту, які акценти передбачені?

Також ця група включає і tenant-mix, який, по суті, з моменту запуску об’єкта стає фактором номер один, оскільки навіть в найкрасивіший і грамотно спроектований ТЦ/ТРЦ споживач все одно їде за покупками.

Відповідно, важливі бренди, функції, товари та послуги, соціальна складова (якщо передбачена концептом). Як маркетологу мені, звичайно, хотілося б сказати про важливість маркетингу та комунікацій як окремої групи факторів, що впливають на успішність ТЦ/ТРЦ. Безумовно, це важливо, проте сьогодні на перший план виходить імідж і репутація об’єкта. А це більш складна субстанція, що складається з іміджу і репутації як самого торгового центру, так і його орендарів.

Якщо ж розглянути, що переконує покупців відвідувати ТЦ/ТРЦ знову і знову, тут все просто. На макроекономічному рівні будь-яке поліпшення купівельної спроможності тягне за собою зростання індексу споживчих настроїв. В результаті чого люди з гарним настроєм йдуть в торговий центр. В іншому випадку, в умовах низької купівельної спроможності, торгові центри розгортають боротьбу за споживача самими різними способами, найбільш перевірені з яких – масові заходи та розпродажі.

ТЦ/ТРЦ вже стали таким собі соціальним явищем в нашому житті, своєрідним магнітом, який притягує сотні тисяч людей щомісяця.

Причина тому – торгові центри вирішують набір постійних завдань відвідувачів. Причому покупці формують зі своїх звичок споживчі шаблони, які керуючої компанії необхідно відстежувати, щоб впливати на свою цільову аудиторію знову і знову, закликаючи в конкретний ТЦ/ТРЦ. Для цього важливо розуміти історію бажань споживача, пов’язану з його життєвими завданнями. Наприклад, відвідувач хоче купити свіжі фрукти, починити взуття, приміряти нове плаття, випити кави з друзями, протестувати з дитиною нову іграшку, підібрати сорочку і т.п. Якщо керуюча компанія знає цю історію, вона зможе впливати на відвідування, робити кожен наступний візит гостя більш комфортним і передбачати його нові побажання.

Джерело: Commercial Property

Читайте також –

Retail Hacks by Arricano: Соціальний – значить, громадський


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку