Світові новини

Досвід супермаркетів США: як додаток на основі штучного інтелекту Afresh допомагає вирішити проблему харчових відходів

Досвід супермаркетів США: як додаток на основі штучного інтелекту Afresh допомагає вирішити проблему харчових відходів

Через те, що магазини схильні замовляти більше товару, ніж продають, вони викидають 5-6% свіжих продуктів. Для бізнесу це...
time icon  
  1952
Спортивні прогнози: що змінилося на ринку спортивних товарів за рік і чого очікувати у майбутньому – дослідження McKinsey & Company

Спортивні прогнози: що змінилося на ринку спортивних товарів за рік і чого очікувати у майбутньому – дослідження McKinsey & Company

На зміну періоду підвищеного попиту на товари для спорту та відпочинку під час пандемії настав час жорсткої економії...
time icon  
  3981
Експансія українського бізнесу: чи готові локальні споживачі сприймати українські бренди — міжнародне дослідження Gradus Research

Експансія українського бізнесу: чи готові локальні споживачі сприймати українські бренди — міжнародне дослідження Gradus Research

Наразі багато українських компаній розглядають можливість розширення своєї географії за рахунок експансії на...
time icon  
  2268