Головна > E-commerce > Спецпроект «Е-commerce UA»: Як за рік змінилися показники ключових інтернет-магазинів України
Спецпроект «Е-commerce UA»: Як за рік змінилися показники ключових інтернет-магазинів України

Спецпроект «Е-commerce UA»: Як за рік змінилися показники ключових інтернет-магазинів України

Асоціація рітейлерів України презентує третій щорічний аналітичний звіт по роботі найбільших гравців вітчизняного e-commerce в різних сегментах.

Цей матеріал також доступний російською мовою
Read in English

Всі рітейлери, в тому числі й ті, що працюють в онлайн-торгівлі, намагаються якомога краще пізнати свого покупця. І водночас порівнювати: чим відрізняється їх клієнт від покупця конкурента, та й хто взагалі цікавиться придбанням того чи іншого товару в інтернеті. Онлайн-магазинам зібрати та проаналізувати цю інформацію набагато простіше, ніж їх офлайн-колегам: сучасні сервіси надають можливість отримати практично будь-які дані.

Що досліджували

Ми поставили собі за мету ще раз підготувати наймасштабніший аналіз українського ринку e-commerce, скласти приблизний портрет вітчизняних споживачів, які купують товари онлайн, а також проаналізувати показники провідних інтернет-магазинів в різних сегментах.

А потім отримані дані порівняти з результатами минулорічного дослідження та з’ясувати: які тенденції переважають в українському e-commerce, на що варто звернути увагу онлайн-гравцям, як за рік змінилася поведінка споживачів, частки охватів ринку тощо.

Для збору інформації використовувалися сервіси Similarweb і alexa.com, які доповнювалися даними з відкритих джерел.

Крім загального звіту ми підготували детальний аналіз за різними підсегментами e-commerce. Щоб уникнути порівняння гравців із незрівнянними показниками, ми виділили в окрему категорію універсальні магазини (такі як Rozetka), де можна купити практично що завгодно – від біжутерії та спорядження для риболовлі до снігоходів, яхт і професійної техніки. Разом з тим, у звіті відсутні класичні маркетплейси – olx, prom та інші – оскільки вони не реалізують власні товари, а виступають майданчиком для контакту покупця і продавця.

Як досліджували

Аналізувався період з 1 листопада 2018 року по 31 жовтня 2019-го, оскільки у рітейлерів різного профілю різні «пікові» періоди продажів, а вибраний часовий відрізок дає можливість охопити всі можливі коливання попиту. У дослідженні розглянуто вісім сегментів: універсальні магазини, портативна електроніка та гаджети, техніка для дома, fashion, товари для спорту, ювелірний рітейл, товари для дітей, косметика та drogerie. У кожному з них враховувалися кілька параметрів: вік користувачів, основні канали входу, використовувані пристрої (ПК і ноутбуки або смартфони та планшети), кількість унікальних заходів та відмов, які соціальні мережі переважають в конкретному сегменті.

Навіщо досліджували

Як і будь-яка аналітика, даний звіт дозволяє онлайн-рітейлерам дізнатися свої слабкі та сильні сторони, познайомитися з портретом покупця в сегменті й порівняти його зі своїми даними про власних клієнтів. Крім того, відомості про основні канали трафіку та найефективніші соціальні мережи допоможуть скорегувати SEO та SMM-стратегії просування для підвищення впізнаваності бренду та залучення нових користувачів, оцінити необхідність і перспективи створення й впровадження мобільних додатків або адаптивної верстки, а також отримати багато іншої корисної інформації .

Сподіваємося, наш аналітичний звіт стане вам у нагоді!
Україна
Універсальні магазини
Портативна електроніка та гаджети
Техніка для дому
Fashion
Товари для спорту
Jewelry
Товари для дітей
Drogerie
Про автора
Иван Зайцев

Editor-in-chief Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора
Андрей Перевезий

Chief Information Officer

Всі статті від автора