Призначення в рітейлі: головні зміни в топ-менеджменті українських компаній за квітень
Які зміни відбулися в квітні на керівних посадах українських компаній сфери рітейлу та комерційної нерухомості. призначення в рітейлі
Ельдорадо
У квітні з Ельдорадо пішов директор з маркетингу Василь Бородчук. Рішення про звільнення з Ельдорадо, за його словами, було зумовлено як бажанням зосередитися на розвитку власного бізнесу, так і ситуацією всередині компанії.
«Так співпало, що і в компанії в принципі немає сенсу [залишатися далі], непроста ситуація, і мій бізнес зараз починає ставати на ноги. Тому я прийняв таке рішення», — сказав Бородчук, уточнивши, що його бізнес пов’язаний з торгівлею на Amazon.
При цьому він відмовився детальніше говорити про ситуацію в Ельдорадо, яка підштовхнула його до звільнення з компанії. Василь Бородчук пропрацював на посаді директора з маркетингу півтора роки – з жовтня 2015-го. Як повідомили rau.ua в компанії, наразі ця посада залишається вакантною.
Нагадаємо, на початку року стало відомо про звільнення з Ельдорадо генерального директора компанії Сергія Цибульського, який очолював мережу з 2012 року. Причина такого рішення не уточнювалася. В березні його місце зайняв Віталій Гресько, який до цього керував департаментом розвитку торговельної мережі Ельдорадо. В цьому році компанію також залишив керівник служби інтернет-маркетингу Олег Вереїтін, який у середині березня став керівником онлайн-просування Citrus.ua.
Irene Bukur
Віталий Ткаченко, який нещодавно проміняв WOG на Irene Bukur, покинув компанію, не встигнувши пропрацювати в ній і місяця. Про те, що колишній директор з маркетингу WOG перейшов у Irene Bukur стало відомо на початку березня, коли Віталій Ткаченко в інтерв’ю порталу mmr.ua заявив про своє призначення на посаду генерального директора косметичної компанії. Втім, зовсім скоро стало відомо, що у Irene Bukur Віталій працював зовсім недовго, закінчивши свою кар’єру в компанії з 12 березня. За словами Віталія Ткаченка, причиною звільнення стало те, що він і власники по-різному дивляться на бізнес.
«У рамках наших домовленостей будь-яка зі сторін мала два місяці на розуміння, наскільки цей проект кожному з нас підходить і подобається. До початку співпраці я бачив, що ми на багато речей у звичайному житті дивимося однаково, але в бізнесі виявилося, що вже занадто полярно. Тому я прийняв рішення не чекати два місяці і не витрачати час один одного», — сказав Ткаченко у коментарі для порталу retailers.ua.
При цьому він уточнив, що надалі збирається займатися маркетинг-консалтингом в декількох напрямках: побудова в компанії якісного клієнтського сервісу, розробка та впровадження маркетингової стратегії, аутсорсинг функції маркетинг-директора, ефективне маркетинг-планування, бюджетування.
Нагадаємо, що крім роботи в WOG, раніше Віталій обіймав посади керівника департаменту маркетингу в таких компаніях як Верес, Оболонь та Еко-Маркет.
Море Пива
Зміна генерального директора сталася у найбільшій в Україні мережі магазинів розливного пива, що налічує 269 торгових точок у шести областях країни – Море пива. У квітні компанію очолив Дмитро Молчанов, який раніше обіймав посаду операційного директора мережі.
Як уточнили в прес-службі компанії, Олексій Кравець, який раніше очолював рітейлера, перейшов на посаду директора по контролю і управлінню ресурсами.
«Попереджаючи питання, хочу повідомити, що дані зміни в структурі пов’язані зі стратегічними планами компанії. Оцінивши сильні сторони один одного, ми перерозподілили обов’язки з метою максимально ефективного управління компанією», — прокоментував кадрові перестановки новий генеральний директор Дмитро Молчанов.
В першому інтерв’ю на новій посаді для порталу rau.ua він також розповів, що до кінця 2017 року мережа планує подолати позначку в 300 магазинів. В цьому році компанія має намір зміцнювати позиції в регіонах присутності, в пріоритеті – Київська та Одеська області. При цьому в стратегічних планах розвитку передбачена присутність магазинів мережі в усіх великих містах країни.
Нагадаємо, перший магазин торгової мережі Море Пива був відкритий в 2009 році в Дніпрі. Магазини компанії працюють у форматах «мінімаркет» і «маркет самообслуговування» і розвиваються по франшизі.
CBRE
Департамент промислової та логістичної нерухомості CBRE в Україні очолила Наталія Сокирко. Як повідомила rau.ua прес-служба українського підрозділу компанії СBRE, обов’язками Наталії будуть зміцнення відносин з існуючими та новими клієнтами СBRE Ukraine, надання агентських послуг для ключових гравців ринку складської та логістичної нерухомості, а також розвиток цього бізнес-напрямку компанії.
«У своїй роботі я зупинюся на проактивній співпраці з локальними та міжнародними гравцями складського ринку для надання послуг на високому професійному рівні, а також на побудові взаємин з новими компаніями, які запланували свій вихід на український ринок», — зазначила Сокирко.
Як уточнили в CBRE, у Наталії дев’ятирічний досвід в сфері нерухомості, а її портфель завершених угод на ринку комерційної нерухомості налічує близько 30 000 кв. м. Наталія завершила ряд успішних операцій з оренди складської нерухомості з такими українськими та міжнародними компаніями, як Нова пошта, НП Логістик, Pernod Ricard, METRO C&C, Studio Moderna, Danone, міжнародною косметичною компанією та іншими.
До того, як Наталія приєдналася до команди СBRE Ukraine, вона займала посаду старшого консультанта по складській нерухомості консалтингової компанії Colliers International, а до цього працювала в підрозділі Nestle Professional компанії Nestle.
COMFY
У середині квітня новим ІТ-директором мережі COMFY став Сергій Гаврилов, який до переходу в компанію 19 років працював в IT-департаменті ПриватБанку. Як заявив генеральний директор CОMFY Ігор Хижняк, це призначення — запланований крок, спрямований на зміцнення команди в сфері IT.
«Нові амбітні завдання компанії щодо приведення бізнес-процесів до омніканальності вимагають посилення IT-компетенцій, і ми впевнені, що досвід Сергія допоможе компанії збільшити швидкість впровадження стратегічних проектів», – підкреслив Хижняк.
У компанії також зазначили, що Сергій Гаврилов володіє унікальним досвідом в області розробки і впровадження інноваційних IT-рішень. Раніше, з 1998 по 2017 роки він працював у ПриватБанку, пройшовши шлях від початківця програміста до топ-менеджера вищої ланки. Більша частина проектів автоматизації процесів, реалізованих в останні роки розвитку банку, були впроваджені за безпосередньою участю або під керівництвом Сергія.
«Мене дуже надихають амбітні завдання COMFY. Це виклики, які моделюють майбутнє. Ключовим пріоритетом сьогодні є забезпечення омніканального обслуговування клієнтів. А також побудова надійної масштабованої архітектури IT-систем та ефективної автоматизації процесів компанії», — зазначив новопризначений IT-директор COMFY.
Нагадаємо, на початку 2017 року в мережі COMFY змінився генеральний директор. Замість Генадія Вербиленко, що займав посаду с жовтня 2005 року, компанію очолив Ігор Хижняк. Також в компанії відбувся ряд інших кадрових змін в топ-менеджменті.
IDS Borjomi Ukraine
Директор з маркетингу змінився в одному з найбільших в Україні виробників та імпортерів мінеральних вод IDS Borjomi Ukraine, яка входить до складу міжнародної компанії IDS Borjomi International. Світлану Кузавову, яка працювала в компанії з 2010 року, на посаді змінила Наталія Ревіка.
До приходу в Borjomi Ukraine вона працювала в міжнародних компаніях в Україні, Росії, Великобританії і США, займаючи керівні посади в таких компаніях як Jacobs, Mondelez, Colgate-Palmolive і P&G. Загалом, досвід роботи Наталії в маркетингу – близько 20 років. При цьому в активі топ-менеджера робота в усіх напрямках маркетингу: від рекламного агентства, В2В і В2С сегментів до неприбуткових організацій галузі культури.
«Я рада приєднатися до однієї з найбільш прогресивних маркетингових команд України і займатися улюбленою справою з користю для суспільства. Мої особисті професійні виклики збігаються з завданнями, які стоять перед компанією IDS Borjomi Ukraine в цілому, що вдвічі посилює націленість на результат», – прокоментувала Ревіка своє призначення.
У компанії також відзначили, що з приходом Наталії в команду IDS Borjomi Ukraine отримає дуже потужний імпульс як в розвитку своїх брендів, так і маркетинговій функції в цілому.
ЕКО маркет
Директором з маркетингу мережі ЕКО маркет наприкінці квітня була призначена Ганна Панасюк. Вона буде працювати над оптимізацією маркетингової стратегії одного з лідерів продуктового рітейлу України.
Як уточнили rau.ua у прес-службі компанії, в активі Анни 13 років досвіду роботи в галузі, з яких вісім років – на керівних посадах. Тривалий час вона займала посаду директора з маркетингу в компанії «Три ведмеді». Розробила такі відомі бренди як «Моржо», морозиво з фермерського молока «Твоя ферма», фітнес-морозиво «Fitline», преміум-морозиво «Монако» і інші продукти. Також у її портфоліо робота в компанії «Снек Експорт» (сухарики «Флінт», «Семки» і багато інших успішних ТМ). У загальній складності Ганна є творцем більше 500 продуктів на ринку FMCG.
«В торговому бізнесі існує два великих крейсера: FMCG і рітейл. Більшу частину своєї кар’єри я пропрацювала в сфері FMCG. Тепер же настав час розібратися з рітейлом, для мене це професійний інтерес», – зазначила Ганна Панасюк.
У прес-службі компанії також відзначили, що на новій посаді вона займеться не тільки реалізацією маркетингової активності компанії, але і розробкою нової стратегії ЕКО маркет і розвитком програми лояльності.
«Ми покладаємо великі надії на Ганну Анатоліївну і впевнені, що вона впорається з усіма поставленими завданнями. Нашій згуртованій команді не вистачало саме такого креативного, харизматичного і, разом з тим, досвідченого директора з маркетингу», – прокоментував призначення президент ЕКО Віктор Повниця.
Нагадаємо, раніше посаду директора з маркетингу ЕКО маркет покинула Людмила Міщенко, яка перейшла на аналогічний пост в компанію Arber Fashion Group.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: головні зміни в топ-менеджменті українських компаній за березень