Мачей Гавронскі, Fozzy Group: 95% рітейлу забезпечуємо власної логістикою

Мачей Гавронскі, Fozzy Group: 95% рітейлу забезпечуємо власної логістикою

15.02.2018 08:00
  607
Виктор Нагорский

Директор з логістики Fozzy Group про плани оновлення автопарку, рівень логістичної інфраструктури в Україні та придбання нових складських площ в регіонах країни.

Днями один з найбільших гравців українського ринку продуктового рітейлу – компанія Fozzy Group – розпочала оновлення автопарку вантажних автомобілів. Першим кроком в цьому напрямку стало придбання 40 вантажівок Mercedes-Benz Actros.

В ході прес-конференції, присвяченій передачі техніки Fozzy Group, директор з логістики компанії Мачей Гавронскі зазначив, що нові автомобілі будуть використовуватися для поставок продуктів торговельним мережам Сільпо, Le Silpo, Фора, Fozzy C&C і Thrash. Кореспонденту RAU вдалося розпитати топ-менеджера про масштаби запланованого оновлення техніки, плани логістичного підрозділу по нарощуванню складських площ, і багато іншого.

Які цілі переслідує Fozzy Group, купляючи нові тягачі?

– У нас є план оновити весь автопарк. І це перший крок до його оновленню. За який термін зробимо все, сказати складно, але будемо прагнути реалізувати даний проект якомога швидше.

– Тобто, ви не розширюєте свій автопарк, а лише оновлюєте його?

– Так, ми виводимо з експлуатації застарілу техніку, замінюючи її новою. За рахунок кращої якості нової техніки підвищуємо продуктивність і скорочуємо логістичні витрати.

– Скільки всього автомобілів входить в автопарк Fozzy Group і скільки одиниць нової техніки маєте намір закупити в 2018-му?

– Зараз в автопарку Fozzy Group 579 автомобілів. Що стосується закупівлі наступної партії, то ми знаходимося в стадії переговорів. Думаю, що протягом двох-трьох тижнів вони будуть завершені, і ми зможемо назвати кількість техніки, яка закупимо в цьому році.

– Розкажіть про логістичну інфраструктуру Fozzy. Скількома складами управляє компанія і де вони розташовані?

– Зараз у нас шість складів. Два основних склади розташовані в Київському регіоні. Також є один склад для заморозки і три регіональні склади – в Одесі, Запоріжжі та Харкові.

– Яка загальна площа цих складів? Які плани по розширенню складських потужностей в 2018 році?

– Загальна площа близько 160 000 кв. м. Плани щодо розширення є, але говорити про них поки не можу, так як в цьому питанні ми також знаходимося в процесі переговорів.

– Тобто склади хочете придбати, а не будувати з нуля?

– Є багато варіантів. Ми ведемо переговори з власниками кількох об’єктів в різних регіонах.

– А скільки логістичних площ може перейти в управління Fozzy Group в разі закриття цих угод?

– Сумарно близько 30 000 кв. м. Ці площі розташовані в регіонах. У Києві існуючих потужностей достатньо для забезпечення потреб наших магазинів.

– З чим пов’язано заплановане розширення логістичних потужностей?

– Логістичний підрозділ забезпечує потреби магазинів. Якщо департамент розвитку каже, що ми будемо розширювати мережу в цьому регіоні, то саме там ми зміцнюємо логістику. Тому що логістика працює для рітейлу, а не рітейл для логістики.

– На скільки в процентному співвідношенні забезпечуються потреби компанії власними складами?

– У рітейлі 95% потреб Fozzy Group забезпечується власної логістикою. Ще 5% – це невеликі постачальники, які самостійно завозять продукцію в наші магазини.

– Які стратегічні завдання стоять перед вами на 2018 рік?

– Оновити автопарк і поліпшити логістичні процеси для підвищення продуктивності та ефективності бізнесу в цілому.

– Чи немає цілей щодо підвищення технологічності складських потужностей або впровадженні інновацій в цій сфері?

– Ви знаєте, коли я приїхав в Україну, я був приємно здивований рівнем складської нерухомості. Склади Fozzy Group по технологічності нічим не поступаються західним. Звичайно, поступово будемо ще покращувати свою логістичну інфраструктуру і виділяти на це інвестиції.

– Як ви оцінюєте логістичну інфраструктуру в Україні? Чи є проблеми з тим, щоб знайти хороший склад в регіонах України?

– Якісних складських площ в Україні дійсно менше, ніж на Заході. Але логістична інфраструктура в країні розвивається дуже швидко, і з кожним роком в регіонах з’являється все більше професійних складів.

– Для вас, як для великої групи зараз простіше придбати складську нерухомість, чи побудувати з нуля?

– Це більше питання не до мене, а до фінансистів.

– В такому разі, можливо зможете озвучити суму інвестицій, заплановану компанією в розвиток логістичної інфраструктури на 2018 рік?

– Точну суму, на жаль, назвати не можу, це комерційна інформація.

– Зараз у світі багато компаній переходять на електроавтомобілі. Чи плануєте в найближчі п’ять-десять років щось подібне?

– Ми думаємо про це, але питання в тому, скільки ця технологія коштує. Зрозуміло, що компанія прагне до того, щоб бути більш екологічної. І якщо у нас буде можливість переключитися на електротранспорт, у тому числі економічно обґрунтована, то ми будемо переходити на електротранспорт одними з перших в Україні.

Читайте також –

Продукти потім: як працює «менеджмент захвату» в Сільпо


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку