Ольга Приступчук, ART MART: У 2017-му будемо відкривати магазини в містах-мільйонниках

Ольга Приступчук, ART MART: У 2017-му будемо відкривати магазини в містах-мільйонниках

03.01.2017 09:15
  1019
Іван Зайцев

Директор з розвитку мережі супермаркетів творчості ART MART Ольга Приступчук про розвиток компанії, обрані пріоритети та плани на найближче майбутнє.

 

Приділяти час саморозвитку і творчості – один з найактуальніших трендів останніх років. Багато успішних людей у вільний від роботи час малюють, переплітають, ріжуть по дереву або реалізовують свій творчий потенціал яким-небудь іншим способом. Зростання попиту на товари для людей творчих професій призвело до бурхливого розвитку магазинів товарів для творчості. Зараз практично в кожному торговому центрі обов’язково є магазини, що пропонує товари для художників, червонодеревників, вишивальниць та інших любителів відпочити душею, працюючи руками.

Одним з перших проектів, які вирішили запропонувати покупцям комплексне рішення – в одній торговій точці продається все необхідне для людей з різним рівнем підготовки від новачків для професіоналів – став гіпермаркет творчості ART MART. Пілотний об’єкт компанії відкрився в київському ТРК Проспект у лютому цього року, а вже через шість місяців у Львові запрацював другий маркет рітейлера. Як гіпермаркет пережив 2016-й, і що планує на 2017-й, RAU розповіла директор з розвитку мережі супермаркетів творчості ART MART Ольга Приступчук.

– Ви казали, що хочете відкрити декілька нових магазинів у 2017 році. Вже визначились, де саме?

– Ні, наразі ми шукаємо локації. Нас цікавлять міста-мільйонники в першу чергу, і міста з торговими центрами, концепт яких близький до нашого, тобто які мають у своєму складі орендарів із дитячими напрямками.

– Це ви маєте на увазі, перш за все, інші торгівельні центри Arricano?

– Не тільки, торгівельні центри інших операторів теж.

– Скільки всього магазинів у мережі?

– Зараз тільки два.

– У Львові не збираєтеся відкриватися у Victoria Gardens?

– У Львові ми є. Ми там відкрили магазин у серпні цього року в ТРЦ Forum Lviv. Магазин досить молодий, розвивається, є вже перші напрацювання, перші вдячні відвідувачі.

Щодо Victoria Gardens – ми поки що не плануємо туди йти, бо там вже присутні магазини канцелярії та творчості. Будемо шукати інші торгівельні центри. У Києві обов’язково. Можливо, Одеса. Але це буде видно трохи пізніше.

– Зараз у ART MART представлено багато товарів від різних виробників. Раніше, якщо не помиляюсь, більшість асортименту була від компанії ROSA. Ви змінили концепт?

– Ні, концепт ми не змінювали: як і раніше, хочемо представляти якнайбільше виробників, які на сьогодні є в Україні. Під час старту проекту і відкриття першого ART MART, нам найлегше було працювати з компанією ROSA, з її широким асортиментом для творчості, в тому числі для новачків у хобі. З розвитком нашої мережі все більше і більше торгових марок самі зверталися до нас для того, щоб бути представленими в магазинах. Ми будемо залучати ще виробників, тому запрошуємо до співпраці українські підприємства, які співзвучні нашому концепті.

– У майбутньому магазини будете відкривати приблизно з такою площею – 400-500 квадратів?

– Вони будуть подібного формату – від 300 до 400 кв. м.

– Який підсумок 2016 року для гіпермаркету творчості ART MART? Які тенденції ви побачили і що очікуєте від нового року?

– У зв’язку з тим, що проект цього року тільки стартував, однозначно для нас це був відповідальний і гарячий рік. Ми випробовували на практиці всю ту теорію, яку ми вклали в проект.  Наші сподівання виправдалися: споживач, на якого ми розраховували, до нас прийшов. Він оцінив ту продукцію, яку ми йому запропонували. Ми розуміємо, що сьогодні багато майстрів до нас приходить, і вони потребують більш ширшого асортименту в різних техніках: в декорі, в декупажі. У нас наступного року з’явиться напрямок кулінарії, який досить популярний, але майстру складно знайти всі необхідні для нього матеріали в одному місці. Однозначно будемо розвивати вишивку, однозначно будемо розвивати скрапбукінг: він сьогодні на піку популярності. Такі техніки як печворк, які пов’язані з тканинами,  поки що в зародку, тому асортимент досі більш європейський і досить дорогий. Але ми плануємо цього року також у цьому напрямку закрити пропозицію по матеріалах.

– Які тенденції зараз найголовніші у вашій сфері?

– Найбільше зараз у тренді такі напрямки як скрапбукінг. Якщо брати конкретно наш магазин, однозначно комплексні набори для творчості – це той напрямок, який найбільш популярний. Чому? Новачок, який прийшов, хоче спробувати щось в комплексі. Тобто він купив набір, у нього вийшло. Вдалося в тій чи іншій техніці виконати роботу. Він до нас повертається і вже купує ті ж складники в роздріб.

– Якщо малювати портрет покупця, то хто він, більше купують для дітей чи для дорослих? Який взагалі у вас відсоток саме товарів для дітей?

– Якщо брати вікову категорію дошкільнята та школярі, то асортимент товарів для них складає близько 60% артикулів ART MART. Тому що мама може займатися навіть з маленькою дитиною.

Обличчя нашого споживача – це якраз молода жінка, яка шукає можливість розвиватись, зайняти свій час, час своєї сім’ї і дитини. Відповідно, цей споживач до нас і ходить. Ми в ньому не помилилися, тому ми стараємося задовольнити її потреби максимально.

– Чи працюєте ви над тим, щоб ваші покупці стали постійними клієнтами, які програми лояльності запроваджуєте?

– Так, звісно, ми працюємо в цьому напрямку, адже нехай проект і недавно присутній на ринку, вже є програма лояльності. В нас вже більше трьох тисяч постійних відвідувачів, яких ми постійно ознайомлюємо з нашими акціями, запрошуємо на майстер-класи різних степенів складності, тому тенденція повернення наших покупців прослідковується досить яскраво.

– А програма лояльності що передбачає: накопичення балів, знижки?

– Програма лояльності передбачає накопичення бонусів, за які потім покупець може придбати собі товари.

– Сучасна тенденція: весь рітейл намагається бути присутній в інтернеті. Чи плануєте ви відкривати інтернет-магазин?

– Наступного року ми прагнемо спочатку розвинути наш інтернет-майданчик. Певні етапи по підготовці вже здійснені. Тому в наступному році ми віримо, що ART MART офлайн і онлайн будуть разом існувати.

Все буде Барбукан: на київському Подолі відкрилася нова книгарня

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку