Юрій Ліщук, Nielsen: Найближча реальність рітейлу Директор по роботі з роздрібними мережами Nielsen Україна Юрій Ліщук про те, які зміни в найближчому майбутньому чекають... E-commerceІнновації 29 Листопад 2017 1488
Підсумки Чорної п’ятниці: український e-commerce відзначає зростання продажів до 2,5 раз Чорна п’ятниця 2017 року розтягнулася в часі: онлайн-рітейлери озираючись друг на друга, планували старти кампаній... E-commerceАналітика 29 Листопад 2017 2377
Як український рітейл і доставка справляються з потоком клієнтів при розпродажах «Чорна п’ятниця» стала одними з найскладніших днів для магазинів і служб доставки навіть в Україні: зростання... E-commerceДосвід 28 Листопад 2017 1712
Сергій Шульга, SHEN: SMART рішення в обслуговуванні та управлінні нерухомістю Керуючий директор компанії SHEN про розвиток facility-менеджменту в Україні, подальші перспективи ринку, автоматизацію... ДосвідПерсоналії 28 Листопад 2017 1134
Віктор Павлов, СЕО UAmade: Торгові центри повинні почути українських виробників Засновник і CEO UAmade про новий магазин в Lavina Mall, інші українські бренди та відносини з вітчизняними ТРЦ. Made In UkraineДосвід 27 Листопад 2017 1887
Краща реклама тижня: Helen Marlen, Comfy, Apple, Macy’s та Audi Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. Історія вихідного дняМаркетинг 26 Листопад 2017 822
Онлайн-drogerie по-українськи: як працює інтернет-магазин Watsons (ОНОВЛЕНО) Менеджмент Watsons за півтора року зумів збільшити трафік інтернет-магазину до 1,5 млн переглядів на місяць. E-commerceДосвід 25 Листопад 2017 2738
Ціна – копійка: як втратити клієнтів, продаючи дешевше Чому підприємці, намагаючись продавати товар якомога дешевше, часто втрачають клієнтів, а як наслідок – і бізнес. ДосвідМаркетинг 24 Листопад 2017 703
Нова пошта відкрила відділення нового формату (+фото) Головна особливість нової локації – велика зона самообслуговування з поштоматами власної мережі Нова пошта та... ІнноваціїВідкриття 23 Листопад 2017 1732
П’ять особливостей Чорної п’ятниці в Україні У минулому році продажі в Чорну п’ятницю виросли приблизно вдвічі. Рітейлери сподіваються повторити успіх. МаркетингНовини 22 Листопад 2017 1922
Покупці, які їдять в ТРЦ, купують на 25% більше – дослідження До 2025 року керуючі компанії ТРЦ можуть збільшити простір сектора Food and Beverage (їжа та напої) з 15% до 20%. Міжнародний досвідНовини 22 Листопад 2017 1207
Співзасновник мережі Кібернетики: Використовуємо правило золотої середини Співзасновник локальної мережі магазинів електроніки кібернетики про тенденції на ринку, складнощі заходу в ТРЦ і... ДосвідПерсоналії 22 Листопад 2017 1090