Фора встановлює заправки для електрокарів біля магазинів мережі

Фора встановлює заправки для електрокарів біля магазинів мережі

08.08.2018 12:56
  1068
Ukrainian Retail Association

Мережа магазинів Фора вирішила долучитись до створення електромобільної інфраструктури і таким чином зробити свій внесок у захист навколишнього середовища.

Як повідомили RAU в прес-службі компанії, Фора встановлює на паркувальних майданчиках своїх магазинів зарядні пристрої для електромобілів. Наразі вже працює 10 ЕЗС біля магазинів, і їх кількість буде збільшуватись. У найближчих планах – ще 7 станцій. Всі зарядні пристрої встановлені за межами Києва на міжміських трасах, зокрема в Щасливому, Гатному, Лютежі, Козині, Глевасі тощо. Таке розташування станцій спрощує можливість подорожей електромобілем на далекі відстані.

Партнером проекту обрано компанію AutoEnterprise. Компанія є виробником, встановлює і обслуговує зарядні пристрої у режимі 24/7.

Продукція AutoEnterprise виготовляється в  Україні, відповідає діючим державним та Європейським нормам виробництва, сертифіковано згідно з вимогами щодо безпеки використання. З 2004 року мережа електрозарядних пристроїв нараховує понад 1000 ЕЗС на території України.

Нагадаємо, мережа магазинів біля дому Фора входить до торгово-промислової групи компаній Fozzy Group. Перший магазин був відкритий у 2002 році, а сьогодні мережа Фора об’єднує 246 торгових точок у понад 60 населених пунктах України.

Також слід відзначити, що це вже не перша екологічна ініціатива торгової мережі групи Fozzy в поточному році. Раніше, в магазині мережі Сільпо, яка теж входить до Fozzy Group, почала роботу мобільна станція з прийому вторсировини #SilpoRecycling.

Читайте також –

Їжа класу «преміум»: навіщо Сільпо, Фора і АТБ відкривають елітні продуктові маркети


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex

Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex

У сучасному роздрібному бізнесі якісний цифровий контент має вирішальне значення для успішних продажів. Але для...
time icon  
  176
Дослідження Deloitte: які товари та способи купівлі домінують в Україні та як змінилися купівельна поведінка в 2024 році

Дослідження Deloitte: які товари та способи купівлі домінують в Україні та як змінилися купівельна поведінка в 2024 році

Як з’ясували фахівці компанії Deloitte в Україні, на третій рік повномасштабного вторгнення українці менше обмежують себе...
time icon  
  413
Усі новини ринку