Дружба народів: як залучити міжнародну мережу в регіональний ТРЦ У чому особливість роботи з іноземними брендами, до яких несподіванок варто бути готовими і як вибудувати комунікацію,... ДосвідНовини партнерів 1 Березень 2018 647
Retail Hacks by Arricano: Як працювати з клієнтами в digital-еру Олена Обухівська, Communication manager Arricano Real Estate Plc, про те, чому важливо залучати відвідувачів в створення контента, викликати... Люди девелопментуМаркетинг 1 Березень 2018 1208
Юрій Кирилів, Hochu rayu: Ми створюємо мікросвіти Як розробляються проекти магазинів BILLA, Будинок іграшок, Egersund Seafood і завдяки чому торговий простір може підвищувати... Made In UkraineІнновації 26 Лютий 2018 1166
Краща реклама на Олімпійських іграх 2018 року Реклама Alibaba, Samsung, Coca Cola, Intel, KFC та інших світових брендів під час зимової Олімпіади. Історія вихідного дняМаркетинг 25 Лютий 2018 918
Кращі меми українських рітейлерів у лютому “Син маминої подруги”, три білборди, граючий на трубі хлопчик, запуск Tesla в космос та інші приклади ситуативного... E-commerceМаркетинг 24 Лютий 2018 3447
Сімейна MAFIA: як Тарас і Оксана Середюк побудували бізнес вартістю в $50 млн Тарас і Оксана Середюк, власники мережі ресторанів MAFIA і інших проектів, про натхнення, сміливість, готовность платити... Історії компанійНовини 23 Лютий 2018 6224
Чому рітейлерам варто навчати співробітників першій медичній допомозі Федір Сердюк, засновник компанії FAST, яка навчає персонал основам першої медичної допомоги, про те, чому METRO і Fozzy Group... ДосвідНовини 23 Лютий 2018 492
Як інтернет-магазин Будинок іграшок міняв платформу і що з цього вийшло Сайт інтернет-магазину мережі Будинок іграшок Ihrashky.ua влітку 2017 переїхав на bi.ua. З чим зіткнулися в компанії при зміні... E-commerceДосвід 22 Лютий 2018 1433
Офлайн-торгівля генерує 10% загального обсягу продажів Rozetka Дві офлайнові точки сукупно формують десяту частину обороту Rozetka. E-commerceНові формати 21 Лютий 2018 2382
Не схожі на інших: ТРЦ все частіше привертають нестандартних орендарів Оригінальне наповнення торгових площ стає “фішкою” багатьох вітчизняних торгових центрів, серед них Globus, Gulliver,... ДосвідДосвід та аналітика 21 Лютий 2018 1902
Gourmet House в Ocean Plaza перезапустять в новому форматі в березні В ході реконцепції Gourmet House зміниться дизайн, зонування, буде скоректований асортимент, проект покинуть декілька... МаркетингНові формати 20 Лютий 2018 3861
АГРОМАТ провів пілотне впровадження маркетингової аналітики відвідувачів на базі WiFi У чому полягає інноваційність технології, яку використовує АГРОМАТ, і які перші результати її впровадження. ІнноваціїНовини 20 Лютий 2018 891