Головна > Досвід > Нові формати > Після реконцепції відвідуваність магазина Insize виросла практично в два рази
Після реконцепції відвідуваність магазина Insize виросла практично в два рази

Після реконцепції відвідуваність магазина Insize виросла практично в два рази

Напередодні Retail & Development Business Awards-2018 редакція RAU розповідає про номінантів на премію “Кращий shop-concept року” і розкриває особливості і результати нових концепцій магазинів.

14 вересня в КВЦ Парковий відбудеться Retail&Development Business Awards 2018, на якому будуть названі і нагороджені найуспішніші компанії рітейлу і девелопменту країни. Цього року кращі з кращих нагороджуються в 26 номінаціях, з них 21-ну нагороду отримають рітейлери і 5 – девелопери.

Цього року список номинацій Retail & Development Business Awards поповнився ще одним конкурсом: «Кращий shop-concept року». Участь в конкурсі є безкоштовною: в ньому оцінюються рітейлери, котрі самостійно висунули свої кандидатури. Обов’язкова умова участі в номінації: у період з 30.06.17 по 01.07.18 рітейлер провів переформатування одного або декількох магазинів, впровадив новий формат або інші інновації. Самовисування відбувалося шляхом направлення організаторам заповненої анкети встановленої форми по e-mail з вкладенням презентації та пояснювальної записки. Розбивка за сферами діяльності не проводилася.

У номінацію подали заявки 11 компаній, серед яких магазин Insize. Він вісім років працював в ТЦ Мегамолл у Вінниці і до реконцепції називався Ролада. Але в компанії розуміли, що торгова точка застаріла і в 2018 році повністю поміняли формат і змінили назву. Як створювалася концепція, як її реалізовували і яких показників досягли завдяки змінам в магазинах – в матеріалі RAU.

Створювали концепт для масштабування 

У березні 2018 року компанія провела повний ребрендинг і реконцепцію магазину Ролада. Торгова точка спеціалізується на чоловічому та жіночому одязі в сегменті “середній”, “середній плюс”. Тому розробляючи концепцію, орієнтувалися на свою цільову аудиторію: чоловіки і жінки старше 30, із середнім і вище середнього достатком, які цінують якість, комфорт, персональний стиль і люблять одягатися в одному магазині.

“Ми розуміли, що наш минулий формат магазину морально застарів і вимагає зовсім нового підходу. Ідея полягала в тому, щоб створити універсальну і впізнавану дизайн-концепцію магазину, яку можна буде масштабувати в інших магазинах нашої мережі”, – відзначають в компанії.

У компанії хотіли зберегти позиціонування магазину, в якому завжди є широкий вибір верхнього одягу. А також створити атмосферне місце, в яке хочеться зайти і провести в ньому час, спокійно вибираючи і насолоджуючись покупкою.

Так магазин виглядав до змін:

Стояло завдання продумати і врахувати всі деталі, що роблять перебування в магазині максимально комфортним (зона відпочинку, примірочні, обладнання, світло, дзеркала та інше). А для цього магазин довелося змінити практично повністю. Серед завдань були:

  1. Перепланування приміщення: зробити один вхід замість двох.
  2. Розділити приміщення на чоловічу і жіночу зони, але так, щоб при цьому обидві сторони добре проглядалися.
  3. Дотриматися принципів інтуїтивного мерчендайзингу.
  4. Створити єдину концепцію, яка буде відображатися у всіх елементах: починаючи від вивіски і обладнання, закінчуючи асортиментом і малюнком на стінах.
  5. Дизайн повинен був бути актуальним як зараз, так і через п’ять років.
  6. Залучити нових клієнтів.

Але результат перевершив всі очікування: відвідуваність зросла практично в два рази, конверсія – на 40%, а середній чек – більш ніж на третину.

“Ми збільшили середній чек, залучили більш платоспроможних клієнтів, збільшили конверсію. Магазин вийшов на новий рівень роботи і позиціонування”, – відзначають в компанії.

Так виглядає оновлений магазин Insize у вінницькому ТЦ Мегамолл:

 

Концепт розробив і реалізував Віталій Степаненко разом з компанією Міто-дизайн.

Нові концепти інших учасників будуть представлені протягом цього і наступного тижнів.

Читайте також –

Реконцепція торгових точок ISEI: зростання продажів на десятки процентів (+фото)

Про автора
Дарья Златьева

Журналист

Всі статті від автора