Реконцепція торгових точок ISEI: зростання продажів на десятки процентів (+фото)

Реконцепція торгових точок ISEI: зростання продажів на десятки процентів (+фото)

05.09.2018 10:05
  916
Ukrainian Retail Association

Напередодні Retail & Development Business Awards-2018 редакція RAU розповідає про номінантів на премію “Кращий shop-concept року” і розкриває особливості і результати нових концепцій магазинів.

14 вересня в КВЦ Парковий відбудеться Retail&Development Business Awards 2018, на якому будуть названі і нагороджені найуспішніші компанії рітейлу і девелопменту країни. Цього року кращі з кращих нагороджуються в 26 номінаціях, з них 21-ну нагороду отримають рітейлери і 5 – девелопери.

Цього року список номинацій Retail & Development Business Awards поповнився ще одним конкурсом: «Кращий shop-concept року». Участь в конкурсі є безкоштовною: в ньому оцінюються рітейлери, котрі самостійно висунули свої кандидатури. Обов’язкова умова участі в номінації: у період з 30.06.17 по 01.07.18 рітейлер провів переформатування одного або декількох магазинів, впровадив новий формат або інші інновації. Самовисування відбувалося шляхом направлення організаторам заповненої анкети встановленої форми по e-mail з вкладенням презентації та пояснювальної записки. Розбивка за сферами діяльності не проводилася.

У номінацію подали заявки 11 компаній, серед яких мережа ISEI, яка в 2018 році запустила два нових концепти магазинів – Asian mood і Lemonade. У компанії розповіли про те, як створювалися концепції, як реалізовувалися і яких показників досягли завдяки впровадженим змінам в магазинах.

Аsian mood ISEI в ТРЦ Ocean Plaza

Завдяки впровадженню нової концепції Asian mood торгова точка бренду в київському ТРЦ Ocean Plaza збільшила відвідуваність на 60%, також значно зросли продажі.

У торговій галереї магазин помітний завдяки яскравому фасаду. Магазин відрізняє приємна, доброзичлива і трохи казкова атмосфера. Інтер’єр магазину був стилізований під оазис природи Кореї і Японії: бамбуковий ліс, дерево, камінь і панди.

За задумом компанії, магазин стає бутиком, його образ повинен запам’ятовуватися покупцеві. “Дизайн інтер’єру вигідно відрізняє нас від конкурентів і підкреслює переваги. Ми створили магазин з неабияким інтер’єром, який залучає нових клієнтів, як місце, куди хочеться зайти, де можна приємно і з користю  зробити покупки і провести час”, – підкреслюють в компанії особливості концепції.

У торговій точці панує приємна атмосфера, яка сприяє більш тривалому перебуванню клієнтів в магазині. Підкреслює формат і омніканальність рітейлера – увага покупця акцентується на демонстрації в фізичному магазині можливостей інтернет-магазину.

У Аsian mood ISEI планують проводити майстер-класи та презентації. Так магазин ISEI в Оcean Plaza виглядав до реконцепції:

І так – після змін:

Розробляючи концепцію, компанія ставила перед собою такі завдання:

  • Збільшити конверсію покупців.
  • Зробити процес покупки максимально зрозумілим, зручним і приємним.
  • Підкреслити преміальність представлених брендів.
  • Донести до покупців цінності бренду (турбота про покупця, якість продукції, вірність традиціям і ін.) Дати покупцеві візуальну асоціацію з природою, натуральними матеріалами і зв’язок з країнами Східної Азії (Японія, Корея). Комфортна приємна атмосфера сприяє більш тривалому перебуванню клієнтів в магазині.
  • Омніканальність – демонстрація в фізичному магазині існуючого інтернет-магазину.
  • Наявність багатофункціональної зони: комфортне проведення консультації та демонстрації продукції, зона очікування з грою для діток поки їх мами роблять покупки, можливість онлайн покупки.
  • Чітке зонування товарних категорій і навігація, і в той же час можливість змінювати категорії.
  • Модульність основного торгового обладнання, можливість використовувати його як «конструктор» (переставляти, міняти кількість, висоту і глибину полиць, міняти навігацію і оформлення фризів).
    Помітний і привабливий фасад магазину.

Концепція була запущена в березні 2018 року, її розробила і реалізувала студія Adesign. Провідним архітектором проекту стала Олександра Вернега, а реалізували ідею Володимир Рассказов і Тетяна Федорків. В інтер’єрі використано торгове обладнання компанії Енран, ремонт здійснювала ПРО МТО. Компанія Nova Light займалася освітленням, а декоративне і рекламне оформлення реалізувала ВТС Джей БАУ.

Beauty Market ISEI в ТРК Проспект

В результаті змін відвідуваність точки зросла на 150%, продажі – на десятки процентів.

Концепт Lemonade був запущений в червні цього року. Яскрава, соковита атмосфера інтер’єру розрахована на молодих покупців, що стежать за кращими новинками зі світу косметики. У компанії впевнені, що магазин подарує енергію і гарний настрій його клієнтам. Як і в першій концепції, магазин стає Beauty Market, бутіком, тому створювався такий образ, який клієнт не переплутає ні з яким іншим.

Компанія ставила перед собою завдання створити на місці монобрендового магазину Beyond мультибрендовий магазин, в якому вагоме місце залишається Beyond, але з’являються нові торгові марки. “Тому магазин повинен був зберегти візуальний зв’язок і впізнаваність з магазином-попередником і в той же час виглядати новим, свіжим, яскравим”, – відзначають в компанії.

Серед завдань було також збільшення конверсії покупців, залучення нових покупців, зробити процес покупки максимально зрозумілим, зручним і приємним.

Автором ідеї стала Ануш Товмасян. Дизайн розробляли Тетяна Федорків та Володимир Рассказов, за участі студії Adesign». Реалізовували проект у співпраці з компанією ПРО МТО. Рекламне оформлення здійснювала ВТС Джей БАУ.

Магазин ISEI в Проспект до змін:

Після – Beauty Market ISEI в ТРК Проспект:

Нові концепти інших учасників буде представлено цього і наступного тижня.

Читайте також –

Визначено номінантів премії «Кращий shop-concept року»


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  19
Усі новини ринку