Двадцять років по тому: Pizza Celentano закриває свої заклади в Києві З 45-ти недорогих сімейних піцерій мережі, перші з яких відкрилися ще в кінці 90-х, в столиці до цього часу залишилося... ДосвідЕкономіка 9 Червень 2020 705
Епіцентр розпочинає розвиток мережі магазинів Деко в українських ТРЦ (+фото) Перша галерея Деко за межами мережі Епіцентр розпочала роботу в київському торгово-розважальному центрі Dream Town. В... Нові форматиНовини партнерів 9 Червень 2020 1272
Безкоштовний вебінар від ADER HABER: «Кабмін схвалив автоматизований арешт рахунків: чого очікувати?» Кабінет міністрів України схвалив проект закону “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо... Новини партнерівПоради юристів 9 Червень 2020 804
Катерина Огуряєва, Сільпо: Наша стратегія – створювати радість Директор з маркетингу однієї з найбільших продуктових мереж України про те, як торгівля продуктами поступово... МаркетингНовини 9 Червень 2020 1850
Реклама тижня: Нова пошта, Nike, Friday, Jaguar та Катя Осадча Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми... Історія вихідного дняМаркетинг 7 Червень 2020 798
Оновлений формат: як виглядає супермаркет Novus в ТРЦ Retroville (фотоогляд) Мережа магазинів Novus відкрила один з найбільших супермаркетів в Києві: він реалізований в оновленій концепції з зоною... ВідкриттяНові формати 6 Червень 2020 1520
Андрій Усенко, М’ясторія: П’ять інгредієнтів для успішного масштабування бізнесу Засновник мережі магазинів з продажу стейків про те, як вдалося змінити бізнес-модель, щоб значно прискорити розвиток... ДосвідНовини 5 Червень 2020 1492
Як повернути покупців в магазини після пандемії: 6 ключових тактик Експерти пропонують кілька способів, які можуть використовувати не тільки рiтейлери, а й виробники. ДосвідНовини 5 Червень 2020 980
Вячеслав Климов, Нова пошта: Потрібно знову доводити споживачеві свою корисність Співвласник найбільшого приватного оператора поштової доставки про те, чому «карантинні» способи ведення бізнесу... ДосвідНовини 4 Червень 2020 2778
Товари з магазину та кафе у сервісі OKKO PAY: оплачуй біля колонки, отримуй в авто З травня клієнти мережі АЗК ОККО за допомогою безконтактного сервісу OKKO PAY можуть не лише заправити авто, купити каву чи... ДосвідНовини партнерів 3 Червень 2020 643
Дослідження Adobe: топ-5 тенденцій, завдяки яким голосові помічники задають тон рітейлу Тренд на голосову комерцію лише зароджується, але споживачі вже готові купляти через голосові помічники. Adobe дослідив:... E-commerceІнновації 3 Червень 2020 890
Кейс Добра Крамниця і ABM Cloud: як управляти запасами онлайн в умовах віддаленого режиму Мережа магазинів Добра Крамниця поділилася тим, як можна зробити свій асортимент максимально збалансованим і... ДосвідНовини 2 Червень 2020 889