Головна > Новини > Відкриття > Перший в офлайні: Makeup відкрив магазин у Києві і планує розвиток мережі в Європі
Перший в офлайні: Makeup відкрив магазин у Києві і планує розвиток мережі в Європі

Перший в офлайні: Makeup відкрив магазин у Києві і планує розвиток мережі в Європі

Найбільший в Україні онлайн-рітейлер косметики і парфумерії відкрив свій перший фізичний магазин у Києві, а незабаром планує запуск власного шоу-руму в Польщі.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як уточнила в коментарі RAU директор з маркетингу Makeup Любов Калюжна, перша офлайн-точка компанії розпочала роботу в столичному торгово-розважальному центрі Атмосфера. Загальна площа магазину склала близько 260 кв. м, а площа торгового залу – понад 230 кв. м.

«Ми втілили концепт шоу-руму – представили ті продукти і бренди, які за нашим досвідом, клієнту перед покупкою бажано побачити і продегустувати в спокійній атмосфері. У шоу-румі представлені провідні торгові марки luxury-сегмента, нішева парфумерія, цікаві та рідкісні бренди косметики з догляду за обличчям, волоссям і тілом. У перші дні ми представили більше 4000 товарів усіх основних напрямків – парфумерія, косметика з догляду за обличчям, тілом, професійні продукти для волосся, продукти для чоловіків і аксесуари. Надалі асортимент буде оновлюватися і максимально відповідати очікуванням і побажанням наших клієнтів», – зазначила Калюжна.

Відповідаючи на питання про цілі запуску офлайн-бізнесу, вона уточнила, що цей проект планувався тривалий час і є частиною більшого комплексу активностей, які дозволять клієнтам компанії познайомитися з новинками, ароматами, рідкісними брендами і продуктами перед покупкою.

«Ми і раніше пропонували величезний асортимент мініатюр і семплів для дегустації, цієї осені на сайті активно розвивається проект Try it First, що дозволяє разом з новинкою парфумерії отримати спеціальний семпл для дегустації, скласти враження про аромат і прийняти рішення чи залишити його. Наш шоу-рум в першу чергу надасть клієнтам можливість познайомитися з рідкісними брендами і продуктами, які неможливо або вкрай складно знайти в інших магазинах офлайн сегменту», – пояснила директор з маркетингу Makeup.

За її словами, зараз компанія працює над подібним проектом в Європейському союзі, і незабаром планує відкриття шоу-руму Makeup в столиці Польщі Варшаві. «Однак в першу чергу, ми, безумовно, розвиваємо наші ресурси і наші можливості як онлайн-рітейлера. Найближчим часом будуть відкриті сайти ще в кількох ключових країнах Європейського союзу і ми продовжимо активний розвиток як один з провідних гравців інтернет-торгівлі Європи», – підкреслила Калюжна.

Нагадаємо, інтернет-магазин Makeup, створений в 2009 році, був першопрохідцем на ринку онлайн-торгівлі косметикою і парфумерією. За останнє десятиріччя компанія стала беззаперечним лідером українського e-commerce в своєму сегменті і продовжує активно розвиватися не тільки в Україні, а й за кордоном. Навесні поточного року до складу акціонерів компанії увійшов інвестиційний фонд Horizon Capital, який придбав міноритарну частку Makeup. За даними видання AIN.UAHorizon Capital придбав близько 18% компанії, а сума угоди склала близько $8 млн.

Коментуючи цю угоду, співзасновник Makeup Сергій Волобуєв відзначав, що залучення Horizon Capital в партнери дозволить компанії прискорити темпи розвитку. За його словами, мета Makeup – лідерство в європейській онлайн-торгівлі косметичними товарами. За інформацією рітейлера, за підсумками 2019 року компанія входила в топ-20 світових онлайн-платформ в сфері косметичних засобів за обсягом трафіку: сайти Makeup відвідало понад 200 млн користувачів, а показник відвідуваності за рік зріс на 75%.

На той момент Makeup вела свою діяльність у 14-ти країнах, серед яких Австрія, Болгарія, Італія, Казахстан, Молдова, Польща, Білорусь, Росія, Румунія, Словаччина, Угорщина, Україна та Чехія. При цьому онлайн-рітейлер заявляв про плани розширити бізнес на Францію, Іспанію, Португалію, Великобританію, Швейцарію, а також країни Бенілюксу і Балкан.

Читайте також –

Не пустити Amazon: Rozetka запускає франшизу і планує відкрити мінімум 1000 точок видачі

Про автора
Виктор Нагорский

Deputy Chief Editor Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора