Міжнародний досвід

Досвід супермаркетів США: як додаток на основі штучного інтелекту Afresh допомагає вирішити проблему харчових відходів

Досвід супермаркетів США: як додаток на основі штучного інтелекту Afresh допомагає вирішити проблему харчових відходів

Через те, що магазини схильні замовляти більше товару, ніж продають, вони викидають 5-6% свіжих продуктів. Для бізнесу це...
time icon  
  1463
Великий стрибок Żabka: як магазини із асортиментом вуличного кіоску перетворилися на мережу з 10 000 маркетів

Великий стрибок Żabka: як магазини із асортиментом вуличного кіоску перетворилися на мережу з 10 000 маркетів

Швидкий розвиток за рахунок франчайзингової схеми, ставка на інноваційні рішення та сміливі експерименти з форматами...
time icon  
  6663
Спортивні прогнози: що змінилося на ринку спортивних товарів за рік і чого очікувати у майбутньому – дослідження McKinsey & Company

Спортивні прогнози: що змінилося на ринку спортивних товарів за рік і чого очікувати у майбутньому – дослідження McKinsey & Company

На зміну періоду підвищеного попиту на товари для спорту та відпочинку під час пандемії настав час жорсткої економії...
time icon  
  2715