Історія H&M: як рознощик сиру створив глобального рітейлера з доступними цінами Головними принципами компанії Hennes&Mauritz AB (H&M) є широкий вибір асортименту, презентація актуальних тенденцій та... Історії компанійМіжнародний досвід 4 Листопад 2021 3456
Прогнозований дохід: 5 порад як залучати й утримувати клієнтів для розвитку бізнесу Дивитися якнайдалі в майбутнє, не заглиблюватися в деталі, використовувати правильний підхід в потрібний час, постійно... Міжнародний досвідМаркетинг 28 Жовтень 2021 1051
Топ-10 найдорожчих рітейл-брендів світу: версія Interbrand Apple дев’ятий рік поспіль очолює список найдорожчих брендів у світі, а інтернет-гігант Amazon міцно закріпився на... АналітикаМіжнародний досвід 27 Жовтень 2021 3323
Слабкі переваги: як колишні сильні сторони IKEA, Zara, Walmart в цифрову епоху стали їх слабкостями Колись успішні формати торгівлі зараз тріщать по швах, і від проблем своїх форматів не застрахована жодна компанія.... Міжнародний досвідНовини 26 Жовтень 2021 5014
Гіпермаркет для обраних: як Alibaba «посміхнулася фортуна» в офлайні Гіпермаркети, як і торговельні центри, слугують для китайців місцем дозвілля і відпочинку, і поява Hema X задовольняє... Міжнародний досвідНові формати 25 Жовтень 2021 1445
В очікуванні дива: коли новорічні канікули та святковий шопінг повернуться до норми Святкові витрати покупців у 2021 році зростуть, але споживачів хвилюють ціни – такі головні висновки глобального... АналітикаМіжнародний досвід 22 Жовтень 2021 1114
«Ідеолог» торгових центрів: як австрійський емігрант зробив революцію у світовому рітейлі Віктор Грюн першим у світі сформулював концепцію торгових центрів, але не відчував гордості за це, і навіть... Люди девелопментуМіжнародний досвід 21 Жовтень 2021 1527
Дослідження Euromonitor International: де бачать точки зростання в 2021 році рітейлери і виробники споживчих товарів Серед корпоративних пріоритетів на 2021 рік і подальший період представники 15 ключових секторів назвали забезпечення... АналітикаМіжнародний досвід 7 Жовтень 2021 1934
Історія Victoria’s Secret: як чоловіки прославили і зганьбили всесвітньовідомий жіночий бренд Вже у 1995 році оборот Victoria’s Secret становив $1,9 млрд, а у 2020 році цей бренд оцінили в $1,1 млрд і безуспішно намагалися продати. Історії компанійМіжнародний досвід 1 Жовтень 2021 6396
Гірше вірусу: як COVID-19 вплинув на злочинність в сфері роздрібної торгівлі Згідно з дослідженням Національної федерації рітейлу США (NRF), пандемія привела до збільшення загроз безпеки... АналітикаМіжнародний досвід 9 Вересень 2021 1089
Труднощі вимови: Xiaomi відмовляється від бренду Mi Техніку, що виходила під брендом Mi, будуть випускати під торговою маркою Xiaomi. Також в компанії представили оновлені... Міжнародний досвідНові формати 25 Серпень 2021 1686
Фокус на клієнта: як змінюються великі бренди у контексті пандемії Кейси компаній зі світовим ім’ям про посилення клієнтоорієнтованості, яке допомогло підвищити лояльність до бренду... Міжнародний досвідМаркетинг 29 Червень 2021 3634