Кращі жарти і меми українських рітейлерів в листопаді Шара і Халява у Епіцентр К, вітри зими у Comfy, Аптека24 і Domino’s Pizza, Eda.ua про їжу, традиційний пакет АТБ і наїзд Burger King на... Історія вихідного дняМаркетинг 1 Грудень 2018 1928
Саша Жиляєв, Comfy: Якщо тебе всі люблять, ти – небіжчик Керівник digital-відділу і бренд-маркетингу Comfy про сміливу рекламу, співробітництво з Banda, ефективність онлайн-просування... ДосвідМаркетинг 30 Листопад 2018 1147
Ігор Баленко, Фуршет: Рітейлер – це перш за все психолог Засновник мережі магазинів Фуршет про ситуацію в українському рітейлі, конкуренцію на ринку, а також зміну вподобань... МаркетингНовини 29 Листопад 2018 1753
Повз ціль: 9 головних помилок у створенні та управлінні програмою лояльності Програма лояльності – відмінний інструмент для встановлення дружнього зв’язку з покупцями. Однак більшість... МаркетингНовини 29 Листопад 2018 1843
Рекордні продажі: як пройшла Чорна п’ятниця для українських рітейлерів Як проходила Чорна п’ятниця в Україні, які результати отримали рітейлери і на скільки просіли продажі в різних... E-commerceАналітика 28 Листопад 2018 2439
Чорна п’ятниця встановила новий рекорд онлайн-продажів в США – дослідження Продажі американських онлайн-магазинів в Чорну п’ятницю перевищили $6,2 млрд, що на 23,6% більше, ніж в минулому році. МаркетингНовини 26 Листопад 2018 584
Реклама тижня: Comfy, Varus, Зої Кравіц в Країні Чудес і фіаско Dolce & Gabbana Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми... Історія вихідного дняМаркетинг 25 Листопад 2018 999
«Дуже добре конвертує»: як Rozetka, SOVA, Drommel і інші продають через Instagram Stories Команда графічного онлайн-редактора Crello розпитала українські компанії, як ті використовують і монетизують Instagram Stories. E-commerceМаркетинг 22 Листопад 2018 579
В середньому 20%: які знижки запропонують українські рітейлери в Чорну п’ятницю Знижки підготували продавці електроніки, одягу, взуття, аксесуарів, автомобілів і квартир. Розмір дисконту рідко... МаркетингНовини 21 Листопад 2018 584
Чорна п’ятниця: як тих, кто прийшов за знижками, перетворити в постійних клієнтів Прості підказки для рітейлера про те, як клієнта, що “клюнув” на знижку, зробити постійним покупцем. E-commerceДосвід 20 Листопад 2018 814
Нове мислення: директор з маркетингу АТБ про трансформацію мережі Директор з маркетингу АТБ Костянтин Мельников про те, як магазини мережі два роки тому стали радикально змінюватися і... МаркетингНові формати 19 Листопад 2018 2867
Дві в одній: навіщо в Watsons запустили програму лояльності Watsons Premium Чому в компанії вирішили запустити програму лояльності Watsons Рremium і наскільки складно управляти двома програмами... МаркетингНові проекти 19 Листопад 2018 1217