Постійні клієнти забезпечують до 70% продажів компаній – дослідження

Постійні клієнти забезпечують до 70% продажів компаній – дослідження

09.04.2019 11:30
  149
Ukrainian Retail Association

Схильність до формування прихильностей в суспільстві зростає, при цьому лояльність споживачів до брендів, навпаки, неухильно знижується.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Згідно з результатами дослідження GfK, міграція постійних клієнтів складає, в середньому, 30% на рік – важливий факт, якому багато маркетологів не надають значення. У той же час, частка товарообігу компаній за рахунок постійних покупців становить майже 70%.

Лояльні споживачі відіграють вирішальну роль в продажах бренду, вони не тільки забезпечують 70% продажів. Згідно з дослідженням, бренди з часткою постійних клієнтів вище середнього, вартість продуктів і послуг яких на 50% перевищує середньоринкову, мають більш високу частку ринку. З іншого боку, незважаючи на те, що 75% нових споживачів купують лише один раз, на їх залучення витрачається 80-90% комунікаційних бюджетів.

В рамках роад-шоу, організованого компаніями Serviceplan і GfK за підтримки Markenverband, обговорили тему міграції постійних клієнтів, як найбільшої загрози для брендів. Ключовим висновком роад-шоу, стало те, що недостатньо просто збільшити медіабюджет, покриваючи таким чином, певний демографічний діапазон. На думку експертів, потрібно освоювати новий вид маркетингових активностей, які будуть сфокусовані, в першу чергу, на корекції впливу рекламних повідомлень в режимі реального часу.

При цьому, в процесі залучення нових клієнтів, які потенційно можуть стати постійними, їм необхідно транслювати ті ж цінності бренду, що і постійним. Отже, класичний процес планування управління брендом сьогодні повинен бути докорінно змінений.

Читайте також –

Дослідження: хто бере участь в промо-акціях і чому


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку