Досвід NAMES’UA: як рітейлеру вибрати «зірку» для проведення рекламної кампанії бренду Антоніна Головко, операційний директор NAMES’UA, розповідає, за якими принципами її компанія вибирає celebrities для... Made In UkraineМаркетинг 13 Вересень 2017 761
Краща реклама тижня: Укрзолото, Vodafone і ONUKA, Comfy і Сен-Тропе Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. Історія вихідного дняМаркетинг 10 Вересень 2017 1744
Доля онлайн-продажів мережі Антошка виросла в три рази Завдяки чому одна з провідних українських мереж товарів для дітей Антошка наростила продажі через інтернет з 2 до 7%. E-commerceДосвід 6 Вересень 2017 1425
Як збільшити продажі інтернет-магазину: вісім маркетингових стратегій Корисні поради для тих, хто торгує в онлайн і хоче наростити продажі інтернет-магазину. E-commerceДосвід 5 Вересень 2017 1023
Краща реклама тижня: Сільпо, Dior, Наталі Портман і пародія від McDonald’s Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. Історія вихідного дняМаркетинг 3 Вересень 2017 1797
METRO проти Фуршету та інші приклади троллінгу серед українських продуктових мереж Ніщо так не пробуджує креатив, як котики, особливо ті, що прогулюються по супермаркету іншого оператора. Історія вихідного дняМаркетинг 2 Вересень 2017 2355
Рік лояльності: чого досягла Люксоптика після переходу від дисконтної на бонусну програму лояльності Вже більше року тому Люксоптика запровадила бонусну систему лояльності замість традиційної дисконтної. Результати... ДосвідМаркетинг 29 Серпень 2017 1456
П’ять популярних міфів про дизайн логотипів Чому сліпе слідування усталеним стереотипам про дизайн логотипів може погубити або спотворити сприйняття бренду і як... Історія вихідного дняДосвід 25 Серпень 2017 2113
На радість гурманам: як буде виглядати перший Le Silpo в Одесі (презентація) 31 серпня в Одесі відкриється преміальний супермаркет Le Silpo площею 2400 кв. м. Як буде виглядати одеський делікатес-маркет... ВідкриттяМаркетинг 24 Серпень 2017 1873
Найкраще – дітям: рейтинг ефективності роботи мереж товарів для дітей Компанія Audit of Sales провела дослідження, присвячене ефективності роботи найпопулярніших українських мереж товарів для... АналітикаМаркетинг 22 Серпень 2017 1884
Віртуальні гроші: як український рітейл використовує криптовалюти Де в Україні можна розрахуватися за покупку за допомогою криптовалюти, як на такі операції дивляться фіскальні органи... E-commerceІнновації 22 Серпень 2017 1633
Товари-близнюки: п’ять всім відомих брендів, що маюсть різні назви у різних країнах Популярні і знайомі українцям товари, які в інших країнах називаються зовсім інакше. Історія вихідного дняМіжнародний досвід 20 Серпень 2017 3601