Краща реклама на Олімпійських іграх 2018 року
Реклама Alibaba, Samsung, Coca Cola, Intel, KFC та інших світових брендів під час зимової Олімпіади.
9 лютого в Пхенчхані (південна Корея) офіційно стартував XXIII Зимові Олімпійські ігри, які завершуються 25 лютого. RAU зібрала найбільш яскраві рекламні прояви з Олімпіади цього року.
Alibaba
Найбільший світовий онлайн-рітейлер Alibaba, що став одним з партнерів Олімпіади-2018, не лише представив кілька роликів до початку ігор, але і відкрив в Олімпійському парку Каннина незвичайний павільйон під назвою «Олімпіада в хмарі» (The Olympic Games on the Cloud Alibaba), демонструючи свої нові технологічні розробки. Разом з ними e-commerce гігант відкрив сувенірний магазин нового покоління, в якому працює віртуальна примірювальна. Вона дозволяє оцінити вподобаний одяг і оформити замовлення товару додому. Подивитися його демонстрацію можна в ролику нижче, починаючи з 1.40.
Самі рекламні ролики Alibaba досить традиційні для Олімпійських ігор – спортивні, повні натхнення, з домішкою милоти.
Samsung
Компанія Samsung презентувала до Олімпійських ігор лімітовану лінійку Galaxy Note 8 Olympic Games Limited Edition. Єдина особливість девайса – це його дизайн з олімпійськими кільцями, іншим він нічим не відрізняється від інших смартфонів бренду. Але як інфопривід це історія спрацювала добре і їй не пріменули скористатися і українські рітейлери, наприклад, Ельдорадо.
Від емоційного спортивного ролика в Samsung також не відмовилися і навіть хештег для нього придумали DoWhatYouCant, втім, на Youtube він не став хітом і зібрав невелику кількість переглядів. Хоча більш, ніж достойний, нехай і абсолютно традиційний для спортивних рекламних кампаній.
Coca-Cola
Coca-Cola партнер Олімпійських ігор ще з 1928 року. До участі в новій рекламі вона привернула олімпійських спортсменів, у яких взяла короткі інтерв’ю. Але більш цікавим проявом на Олімпіаді стали її ролики з зібралася біля телевізора за переглядом змагань компанією. Цвяхом відео виступає відпочиває у кріслі пес. Ролики розділили по назвам “День” і “Ніч”.
Toyota
У центрі сюжету олімпійської кампанії Toyota люди від 1 до 100 років і технології. У Toyota вже заявили, що до 2020 року у них з’являться літаючі автомобілі, які, за задумом бренду, зможуть взяти участь у запалюванні Олімпійського вогню. Повіримо?
Intel
Виробник електронних пристроїв компанія Intel, яка замінила в цьому році McDonald’s в якості спонсора, придумала, як трохи яскравіше інших пошуміти на Олімпіаді. 1218 безпілотників влаштували грандіозне шоу в прямому ефірі, зобразивши в повітряному танці логотип олімпійського руху, емблему Ігор-2018 і кожної з представлених на ній спортивних дисциплін, а також талісмана корейської Олімпіади Сухорана і лого самої компанії Intel. Пізніше стало відомо, що дрон-шоу насправді записали заздалегідь, але подивіться як ми все одно зміг вразити багатьох.
KFC
Відмінну, але не заплановану рекламу, під час Олімпійських ігор отримала мережа ресторанів KFC. 17 лютого чеська гірськолижниця Естер Ледецкая принесла Чехії перше «золото» в Пхенчхані, а через кілька годин журналіст Assotiated Press застав її з смаженою куркою в KFC. В результаті про цей кумедний інцидент не написав тільки ледачий, а KFC отримало додаткову увагу до себе.
Procter and Gamble
Всесвітній партнер Міжнародного Олімпійського комітету торгова марка Procter and Gamble свою увагу в рекламній кампанії зосередила на батьках і «спортивному вихованні». У ролику бренду показана особиста історія перемог і поразок декількох сімей на шляху до спортивного Олімпу. Після перегляду заряд зворушливих почуттів забезпечений.
https://www.youtube.com/watch?v=JSWyrR4gXkw
Читайте також
Краща реклама тижня: Rozetka, Samsung, Ельдорадо, пародія від Old Spice і любов в McDonald’s