Gourmet House в Ocean Plaza перезапустять в новому форматі в березні

Gourmet House в Ocean Plaza перезапустять в новому форматі в березні

20.02.2018 08:15
  2068
Дарья Златьева

В ході реконцепції Gourmet House зміниться дизайн, зонування, буде скоректований асортимент, проект покинуть декілька брендів, а поставками займеться компанія самостійно.

Грандіозний старт

30 вересня 2017 року Ocean Plaza помпезно розпочала роботу “територія гурманів” Gourmet House. А вже на початку цього року закрилася на реконцепцію. Бутік Wine House, який був в числі її найбільших орендарів, взагалі переїхав на окрему локацію поруч на мінус першому поверсі.

Проект займав сукупно площу 1200 кв. м на двох поверхах. Найбільші площі займали рибний магазин і fish bar Дон Маре і винний бутик Wine House. Однак нещодавно RAU повідомили, що Wine House вийшов з проекту і відкривається на майданчику поруч з “територією гурманів”.

Перезавантаження

Як розповіла Олена Терлецька, генеральний директор керуючої компанії ТОВ «Рітейл Проджект», вирішили перезапустити проект в новому форматі. Він буде пропонувати алкоголь і делікатеси, рибний бар, але змінить ціновий сегмент і буде розвиватися під власним брендом і буде самостійно вести роздрібну торгівлю.

Дизайн нового Gourmet House буде зовсім іншим, а сам простір відкриється в березні.

Фото з відкриття

Серед інших орендарів простору були «Фреш База» з великим вибором імпортних сирів, хамона, прошутто і інших делікатесів; Masno – відділ з крафтового і фермерськими, м’ясними і молочними продуктами; свіжі фрукти, овочі, натуральні соки і смузі пропонував Fresh Point; натуральні та екологічні продукти можна було вибрати в «Здорова Їжа & более»; сухофрукти і турецькі солодощі купити в Zum Zum. На одному з поверхів працювала пекарня-кондитерська Mary і відділ «Світ чаю».

Що змінюють

У Рітейл Проджект переглянули пул орендарів – тепер компанія буде самостійно займатися вибором і поставками органічних і делікатесних продуктів.

“Ми не шукаємо орендарів, а самостійно ведемо роздрібну торгівлю, шукаємо нові делікатесні і органік продукти, а також розвиваємо власний імпорт вина”, – зазначила Терлецька в коментарі RAU.

Після перезапуску перший поверх повністю займають компанія Дон Маре, яка збільшить ресторанну посадку. Раніше ресторан сусідив c Wine House і займав тільки частина поверху. Це не перша локація рибного маркету: 13 точок бренду вже працюють в Києві, Херсоні, Миколаєві, Харкові, Сумах, Ужгороді та Вінниці.

Площа всього проекту практично не змінилася – в двох поверхах він займає 1100 кв.м. На нульовому поверсі з’явиться GOURMET BAR, для якого спеціально збільшили площу за рахунок будівництва тераси.

Фото з відкриття

В українських ТРЦ практично немає проектів в сегменті FMCG, в яких під єдиним брендом різним орендарям доводиться взаємодіяти, доповнюючи асортимент і сервіс один одного. Насправді, співпраця з брендами з вже відпрацьованими процесами, могла виявитися не такою ефективною, як очікувалося. До того ж, особливістю простору були окремі каси у кожного з орендарів, що викликало деякі питання.

Микола Чумак, засновник IDNT, впевнений, що споживач віддав перевагу б розраховуватися на єдиній касі. “Якщо ж категорії клієнтів різні, приходять купити певний продукт, то це не проблема. Хоча, метою загального простору з декількома точками продажу, об’єднаними однією ідеєю, якраз є робота на загальному трафіку. Операційно проекту зручно мати різні каси, споживачеві – одну “, – говорить Чумак.

За його словами, проблеми з великими орендарями в таких проектах можуть виникнути через складнощі в переговорах і особливості кожного з проектів: своя платіжна система, своя CRM, IT і складська система.

Катерина Весна, керівник відділу торговельних площ компанії JLL в Україні, відзначає, що проект міг зіткнутися з іншими труднощами. На її думку, не всі компанії, які стали партнерами Gourmet House, мали досвід роботи в торгових центрах і були готові до виконання правил ТРЦ і навіть розпорядку роботи.

“Частина компаній мала мале число точок, або до цього їх не мали взагалі, що могло призвести до складнощів, а саме: проблеми з заміною персоналу в разі звільнення або хвороби співробітників, затримки в постачаннях товару, контроль якості товару та інші. Завжди легше контролювати прямих постачальників і свій персонал, ніж третіх осіб “, – зазначає Весна.

Вона вважає, що в Україні дуже мало досвіду подібної організації торгівлі. Всі учасники повинні приймати правила ТРЦ і їх виконувати, усвідомлюючи, що від їх дій залежить не тільки їх успіх.

“Але при грамотній організації простору і злагодженій роботі команди – це перевірена робоча модель в ряді європейських універмагів”, – вважає експерт.

Дороге життя

Якщо раніше відвідувачі Gourmet House могли розраховувати на продукти середнього і вище середнього цінового сегмента, то тепер це буде сегмент вище середнього і преміум. Катерина Весна зазначає, що потоки ТРЦ Ocean Plaza сформовані з відвідувачів з різною купівельною спроможністю.

“Можна припустити, що формат змінюється, виходячи з сформованої клієнтури. Можливо, однією з причин стала назва магазину – Gourmet House, яке несе в собі причетність до дорогої лінійки товарів “, – говорить вона.

Микола Чумак вважає зміну сегмента не зовсім правильним кроком. “Цей ТРЦ умовно преміальний. Ocean Plaza – новий, якісний проект, з преміальним фасадом і якісним дизайном, але якщо дивитися на відвідувачів, то більшість покупців, виходячи, йдуть на маршрутку і метро. І те, що якорем в ньому є Ашан, говорить про те, що це публіка не зовсім преміум сегменту “, – додає Чумак.

А тому йти в ще більший преміум не дуже правильно. Чумак зауважує, що орендарі преміум-сегмента в ТРЦ присутні, але більшість працює в середньому і навіть нижче середнього сегментах.

У будь-якому випадку, можна сказати, що початкова концепція Gourmet House “не вистрілила”: через півроку роботи проект перезапускають тільки в тому випадку, якщо його показники помітно гірше очікуваних. З огляду на це, складно сказати, чи будуть власники реалізувати свої плани з тиражування такого формату в інших містах України.

Читайте також –

Микола Чумак, IDNT: Клієнт не хоче блукати по лабіринту в супермаркеті


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку