Як змінився ринок українського продовольчого рітейлу за час війни Які категорії товарів почали користуватися більшим попитом у війну, про тенденцію переходу українців на більш дешеві... АналітикаВійна з Росією 13 Грудень 2023 2243
Вісім трендів, які вплинули на роботу продуктового рітейлу в 2023 році – дослідження McKinsey На основі опитувань генеральних директорів і досліджень споживачів експерти визначили ключові тенденції, які будуть... АналітикаДосвід 12 Грудень 2023 2214
Популярні продукти: що найчастіше шукають українці під час онлайн-замовлень Які ж товари мали найбільший попит серед українців у листопаді? Фахівці сервісу усвідомлених покупок varus.ua... E-commerceАналітика 11 Грудень 2023 989
Продаж продтоварів під власними брендами перевищив довоєнні показники Обсяги продажів товарів щоденного вжитку, реалізованих мережами ритейлу під власними торгівельними марками (private label),... АналітикаМаркетинг 11 Грудень 2023 789
Свята близько – дослідження Deloitte про новорічний шопінг українців Вже другий рік триває повномасштабне вторгнення росії в Україну і вдруге період різдвяно-новорічного шопінгу... АналітикаМаркетинг 7 Грудень 2023 688
Результати Чорної п’ятниці: грандіозний та шалений розпродаж, але не у всіх Минув найграндіозніший розпродаж року – Чорна п’ятниця. RAU дізналася в українських рітейлерів, які товари мали... АналітикаМаркетинг 7 Грудень 2023 1357
Блокада кордону: можливі наслідки для e-commerce З 6 листопада польські перевізники блокують пункти пропуску на українсько-польському кордоні. Наразі заблоковано... E-commerceАналітика 7 Грудень 2023 744
Епіцентру 20 років: понад 2 млрд відвідувачів та 2,2 млн кв. м площ Середній трафік мережі Епіцентр майже в 19 разів більший за відвідуваність Ейфелевої вежі, загальна площа всіх ТЦ... Історії компанійАналітика 6 Грудень 2023 2044
Дослідження Meest Пошта: скільки та на що українці в середньому витратили на Чорну п’ятницю Компанія Meest Пошта проаналізувала, які категорії товарів мали найбільшу популярність протягом цьогорічних... E-commerceАналітика 6 Грудень 2023 554
Українці витратили на 35% більше за тиждень Black Friday цього року – аналітика Admitad За оцінками партнерської мережі Admitad Україна, цього року українці витратили на Black Friday на 35% більше, ніж торік.... E-commerceАналітика 5 Грудень 2023 494
Попит на святкові товари та позитивні емоції: аналітика Епіцентр за листопад Згідно з аналітикою компанії Епіцентр, спостерігається покращення попиту на святкові товари порівняно з минулим... АналітикаНовини партнерів 4 Грудень 2023 509
П’ятиріччя Glovo в Україні: як змінилися поведінка та вподобання користувачів Восени 2023 року виповнилося п’ять років із початку діяльності Glovo в Україні. За цей час компанія не лише зміцнила... E-commerceАналітика 1 Грудень 2023 593